Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: AC-Ry Pä-Hä ny tapahtuu asikkala 16.6.22 klo 17.00
ViestiLähetetty: 12.06.2022 22:31 

pitkästä aikaa eikä ehkä koskaan ennen on nyt järjestetty pähässä vähän äksöniä, eli olen ollut yhteydessä Antti Vähälään Asikkalasta ( hän tuli minun juttusille tuolla cms-tapahtumassa) ja olemme sopineet, että sitikkaihmiset ovat tervetulleita hänen henkilökohtaiseen omaan museoon, voin kertoa, että on hienoja pelejä nähtävillä, myös sitikoita, joten koska tuolla Asikkalassa on muutakin toimintaa meille harrastajille, aloitamme kerhoillan käymällä näyttämässä itsemme ja kulkineemme tuolla Vintage Rusty Cafeessa,osoite Vehkoontie1, Asikkala, aikavälillä 17.00-19.00, siellä nautimme (sorry),tällä kertaa omalla lompsalla mitä sitten otammekin ja kun olemme itseämme ja hienoja pelejämme esitelleet muille niin noin kello 19 ajamme Antin Automuseoon, osoite Vesivehmaantie 308, joko letkassa jota Antti johtaa taikka sitten omalla tahdilla paikalle saapuen, museolle on vintage cafeesta noin 10 minuutin matka, kannattaa ottaa kamerat mukaan koska siellä on hienoja juttuja, mm renault turbo 5 se jossa moottori on takapenkin paikalla.......eikun tervetuloa runsaasti mukaan läheltä ja kaukaa

Poissa

Viestin otsikko: Re: AC-Ry Pä-Hä ny tapahtuu asikkala 16.6.22 klo 17.00
ViestiLähetetty: 16.06.2022 15:51 

Lainaa:
mm renault turbo 5 se jossa moottori on takapenkin paikalla......
Hö mulla on BX jonka moottori on autotallin lattialla, pitää tulla vääränmerkkisellä :cry:

Kunniajäsen ;) BX 1.9 GTi A -91 1/2 BX 1.6 GTi -91
Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ]