Kyllä mulla kesti 1.8 ZX:ssä ja vastaavan koneen omaavassa Xantiassa sama pahvi koko talven.
Eli yhden pahvin leikkasin pahvilaatikon aaltopahvista siihen etuspoikan ilmanottoritilän päällä (mihin se tarvikeläpyskäkin kuuluu). Sen verran jätin lyhyeksi että molemmissa päissä ritilää näkyi n. 5 cm.
Pahviin pari holea ja nipparilla kiinni ritilään. Stylesti ruiskutin mustaksi tuon läpyskän ennen kiinnitystä

Ja toinen pahvi roikkumaan syylarin ja koneen väliin.
Pahvi roikkui parilla nipparilla vesikiertoletkusta (löysä kiinnitys ettei hierrä) ja toinen tais olla jossain muussa letkussa tms joka kohdalle sattui.
ZX:ssä oli pahvi sen verran pitkä että näkyi roikkumassa alustassa kun n. 10 m päästä autoa katsoi.
Tuo sattui sopivasti olemaan niin päin että siellä alhaalla roikku ne pahvilaatikon kansikappaleet eli siinä oli sopivalla korkeudella luonnille taitos joka ajoviimasta painui öljypohjaa vasten.
Xantiassa olikin sitten lyhyempi pahvi. Ei näkynyt edestä 'rumasti'.
Lämpenivät kovallakin pakkasella nopeasti ja ei jäätynyt kertaakaan huohotin (mikä tuossa on typerästi koneen etupuolella).
Keväällä poistin tuon kun vaihdoin kesärenkaat alle. Eikä pluskeleissäkään lämmöt nousseet liikaa.
Nyt pitäis saada tohon Saxoon vastaavat tehtyä, kun lämpenee mielestäni turhan heikosti kovalla pakkasella.