|
Kirjoittaja |
Viesti |
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 28.06.2021 20:29 |
Viestit: 2796
|
Ei vieläkään jaksa laittaa kuvia, mutta kaksonen on saanut paneloinnin takatilaan ja ensimmäinen reissu heitetty kärryn kanssa. Vaimokin antoi hyväksynnän kun puskaparkissa yövyttiin Iso-järven maisemissa. Kabiini saanut äänieristyksen ja uuden sisustan. kummasti muuttui äänimaailma vaik ei oville vielä tehnyt mitään. Jotkuthan tuon jo näkivätkin Lahdessa koppa cup kisojen yhteydessä. Yritän aktivoitua kuvien suhteen.... Mukavaa kesää kanssa kärsijöille
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 12.08.2021 08:47 |
Viestit: 2796
|
Päivitellääs näiden eloa. Kuparipannu saanut uutta peltiä takakulmaan, vanha ei mennyt testistä läpi kun sorkkaraudalla löin. Nyt kestää. Aika laiska ollut nyt mitään tekemään ja yrittänyt kerätä virtaa, että talven taas jaksaa pimeässä tallissa kerätä pähkähulluja ideoita. Kaksonen sai vihdoin kaksoisrelee, ehkä nyt virta riittää hupiakussa pohjoisenreissuun? Kerrotaan kuulumiset sitten joskus. Parit testivedot takana kärryn kanssa, viimeisin tuonne Someron kesätapahtumaan. Kulkee ja kaiken se vie minkä sille antaa Mennään siellä 9l/100km tällä combolla. No tänään olis ohjelmassa jäähdyttimen vaihto, seisonut tuossa kuistilla jo keväästä. Ajattelin odottaa kone jumppaan mutta nyt tuli tunne et jänkhälle se laukee jos en vaihda. En aio kokeilla tuota, vaan vaihtoon. Öljyt ja suodatin nyt ihan tuota reissua varten ajattelin kanssa vaihtaa vielä kun vanhat jo yliajalla. Ei ollut tarkoitus lähteä tällä kokeilemaan, mut no nyt mennään. Pikahuolto siis ennen lähtöä.
|
|
|
|
|
jptcool
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 14.08.2021 22:05 |
Viestit: 1714 Paikkakunta: Parainen
|
On se vaan niin..hieno.
Cx Heuliez-87, Tre-87, Fami-90, IE Pallas -83, Prestige -88, Id-58, DSuper-70, 4xXm, Xantia, BxGti-86
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 15.08.2021 14:29 |
Viestit: 2796
|
Kiitos vaan jptcoolille kehuista??? No tuli tuossa jotain oikeasti tehtyäkin eilen. Lisätty toinen hupiakku 100Ah eli nyt on 200Ah yhteiskoko. Pitäis kompura jääkaapin kestää toi suunniteltu lapinreissu ja muutenkin toimia ilman ulkoista maasähköä vaikka paikallaan olisikin pilvisenä päivinä... Ja auto lataa ajossa toivottavasti. Onhan tuolla kyllä kiinteä laturi myös jos maasähköön pääsee. Alkaa kyllä olla jo pieni matkakuume kun koronan takia eka yritys peruuntui 2020 ja nyt on toi kärrykin tehty ja aina on jotain esteitä. Nyt reitti suunniteltu ja no...... Pääsis jo menee. Soolona mennään, ja seurata voi Facessa (anteeksi niille jotka tuota karttavat )jonne olen luonut ryhmän "on the road with Citroën C15" ja tarkoitus kokeilla livenä gps seurantaa missä äijä on. Jos tuosta saisi sellaisen omista reissuista päiväkirjan, ettei joka paikkaan työnnä reissu-hattaraa. Ne seuraa ja lukee joita kiinnostaa.
|
|
|
|
|
Lexa
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 15.08.2021 15:17 |
Viestit: 323 Paikkakunta: Kalafornia
|
Ralle kirjoitti: Kiitos vaan jptcoolille kehuista??? Soolona mennään, ja seurata voi Facessa (anteeksi niille jotka tuota karttavat )jonne olen luonut ryhmän "on the road with Citroën C15" ja tarkoitus kokeilla livenä gps seurantaa missä äijä on. Jos tuosta saisi sellaisen omista reissuista päiväkirjan, ettei joka paikkaan työnnä reissu-hattaraa. Ne seuraa ja lukee joita kiinnostaa. Ompi yksityinen ryhmä...laitoin jäsenyyspyynnön...
EX - C6 2.7 HDI Exclusive vm.-07
|
|
|
|
|
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 24.08.2021 17:57 |
Viestit: 2523 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
Meanwhile in France: https://www.youtube.com/watch?v=wMu1pu3f6DQ ..eeikun ihan ideana vaan
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 26.10.2021 12:49 |
Viestit: 2796
|
Kaksosen kanssa käytiin Lapakistossa kuvailemassa sunnuntaina. Fiilispätkää voi katsoa alta. https://youtu.be/cGm2NT04EE0Kuparipannua käyty katsomassa ja tehty työlistaa syksyn pimeneviin iltoihin. Tankki poistettu ja uutta/uusia suunniteltu. Jos laiska jaksaisi tehdä taka-akselin sähköt niin pääsisi kaveri tassuilleen välillä. Väliprokkiksena olisi vaunun lämppärin asennus ja sähköisiin ikkunahisseihin piuhojen veto Palataan....
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 26.12.2021 14:29 |
Viestit: 2796
|
Kaksonen sai uuden tuulilasin tiivisteen Joululahjaksi. Pientä muokkausta tuli myös keulaan, nyt ei jäädä jumiin kärryn kanssa. Ja pääsee vaikka Jokikummun jäisen mäen ylös. Nyt pientä hiljaiseloa pari kuukautta ja jos sit menis leimaamoon hakemaan virtaa leimaan. Voishan tolla ajellakin, mut vakuutuksen kilsat alkaa olla täynnä eikä jaksa maksaa seuraavaan porrasta joka on 5000km.
|
|
|
|
|
Aakku
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 26.12.2021 14:42 |
Viestit: 1108
|
Ralle kirjoitti: Voishan tolla ajellakin, mut vakuutuksen kilsat alkaa olla täynnä eikä jaksa maksaa seuraavaan porrasta joka on 5000km. Tuo alkoi kiinnostamaan. Mikä vakuutusyhtiö kyseessä. Mulla on nyt kolmekin autoa, joilla kilsat jää alle 5000km. Toisaalta ajallisesti ne ovat hyvin pienen aikaa vuodessa liikenteessä. Nyttenkin ovat liikenteestä poistettu sydäntalven ajaksi.
Citroën 2CV AZ Berline -56
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 26.12.2021 15:43 |
Viestit: 2796
|
Aakku kirjoitti: Ralle kirjoitti: Voishan tolla ajellakin, mut vakuutuksen kilsat alkaa olla täynnä eikä jaksa maksaa seuraavaan porrasta joka on 5000km. Tuo alkoi kiinnostamaan. Mikä vakuutusyhtiö kyseessä. Mulla on nyt kolmekin autoa, joilla kilsat jää alle 5000km. Toisaalta ajallisesti ne ovat hyvin pienen aikaa vuodessa liikenteessä. Nyttenkin ovat liikenteestä poistettu sydäntalven ajaksi. POP, siellä kilometrit menee 5000km välillä. Ainakin tässä (c15) oli ihan ok hinta liikennevakuutukselle. Toki on tässä jo kaskokin oliko nimi mikä.... En muista.
|
|
|
|
|
Aakku
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 26.12.2021 17:32 |
Viestit: 1108
|
Ralle kirjoitti: Aakku kirjoitti: Ralle kirjoitti: Voishan tolla ajellakin, mut vakuutuksen kilsat alkaa olla täynnä eikä jaksa maksaa seuraavaan porrasta joka on 5000km. Tuo alkoi kiinnostamaan. Mikä vakuutusyhtiö kyseessä. Mulla on nyt kolmekin autoa, joilla kilsat jää alle 5000km. Toisaalta ajallisesti ne ovat hyvin pienen aikaa vuodessa liikenteessä. Nyttenkin ovat liikenteestä poistettu sydäntalven ajaksi. POP, siellä kilometrit menee 5000km välillä. Ainakin tässä (c15) oli ihan ok hinta liikennevakuutukselle. Toki on tässä jo kaskokin oliko nimi mikä.... En muista. Tutkailin POP vakuutuksen sivuja. Mites sitten, jos ajoa on alle 5000km ja auto on pois liikennekäytöstä vaikkapa 11 kuukautta? Vakuutusmaksut menee tietty sen 1 kk mukaan ja kai pienen kokonaisajomäärän mukaan. Se vaan, että sen kuukauden ajan suhteessa matkaa tulee aika paljon. Olisi koko vuotena 12x5000km, jos ajaisin jatkuvasti. Elikä kyseessä on retkiauto, jolla ei ajeta kuin se kesäretki. Muutkin ovat suurimman osan aikaa pois liikenteestä. Yleensä ehkä viikon kerrallaan ajossa.
Citroën 2CV AZ Berline -56
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 01.02.2022 20:42 |
Viestit: 2796
|
Tänään pääsi kaksonenkin sisätiloihin. Kärryn kyydissä, kun tuntui vähän turhan arvokkaalle ottaa 2km takia käyttöön tai hakea puuhalaput. No täyspäivähän tuosta tuli. Vanha tekniikka on nyt lattialla, uusi pukissa jossa on majaillut jo jonkin aikaa. Mikäs funktio on BX:n 1.8 TD:n (xu7te) polttoainelinjan kulkemisesta alavesiletkunlaipan kautta? Jokin esilämmitys? Vai onko toi paluu puoli ja hoidetaan jäähdytys ennen paluuta tankkiin? Ihan ei tähän hätään muista kun on sen kohta kaksi vuotta purusta. Onko öljysuodattimen jalassa olevalla vesikierrolla merkitysta jos sitä ei ole. Vaparikoneessa ei ole ja tietty letkut sais nätimmin turattua alkuperäisistä. Mietinnässä ottaa vaparista nyt kuitenkin noi kaikki osat tuohon vesikiertoon jos ei ole mitään seksuaalista merkitystä.
|
|
|
|
|
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 01.02.2022 21:08 |
Viestit: 2523 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
Ralle kirjoitti: Mikäs funktio on BX:n 1.8 TD:n (xu7te) polttoainelinjan kulkemisesta alavesiletkunlaipan kautta? Jokin esilämmitys? Vai onko toi paluu puoli ja hoidetaan jäähdytys ennen paluuta tankkiin? Sillä lisätään ilmakuplia suodattimelle saapuvaan polttoaineeseen. Alunperin se on tosiaan toiminut polttoaineen esilämmittimenä ja lienee jo em. ajanmyötä ilmestyneen ominaisuuden vuoksi ohitusleikattu kaikista. Ralle kirjoitti: Onko öljysuodattimen jalassa olevalla vesikierrolla merkitysta jos sitä ei ole. Vaparikoneessa ei ole ja tietty letkut sais nätimmin turattua alkuperäisistä. Mietinnässä ottaa vaparista nyt kuitenkin noi kaikki osat tuohon vesikiertoon jos ei ole mitään seksuaalista merkitystä. Öljyähän se jäähdyttää, lienee ihan aiheesta kun vedät kärryä talla pohjassa Norjan vuoristotietä 2km pystysuoraa ylämäkeä ahdot tapissa. Mutta jos ajelet vaan alamäkiä niin eipä se öljy paljoa lämpene. Itse sain bensaVanissa kuuman öljyn käryä nokkaan kun ajelin kaasupoljinta juuri nostamatta ~300km 130km/h helteisessä Saksassa, öljynlämpömittari olis ollut kiva. En ole ennen enkä jälkeen moista tuoksua Citikoistani saanut.
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 03.02.2022 10:16 |
Viestit: 2796
|
Jep. Tuon alavesiletkun Sodastreamin jätän siis pois. Tuo öljynsuodattimen jalka vähän mietityttää kun lämpömittaria ei ole ainakaan vielä öljylle ja turbo varmaan lämmittää jonkun verran öljyjä. Toki tuon nyt saisi lisättyä myöhemminkin. Laatikkoa kanssa miettinyt onko vaparin välitykset liian tiheät? Tuskin tuolla tulee yli moottoritie nopeuksien ajettua, jos ajan sen varmasti saa lukia lööpeistä. Tuo kun ei tunnetusti vaan pysähdy mitenkään. Laatikon rakentaminen tai toisen laitto tässä vaiheessa ei ole kummoinen juttu ja valmiskin olisi nurkissa, kun tuo muuttunee tulevaisuudessa kuitenkin. Suunnitelmia on siis tulevillekin vuosille jos vaan viitsii toteuttaa. Kytkimen kesto voi loppua, mutta korjataan sitten jos sutasee ekalla kiihdytyksellä. Mietinnässä oli kyllä laittaa kestävämpi, mutta tämä pitää tapella itsensä kanssa vielä. Lähinnä jos tulevaisuus tuo muutosta niin tulee levyllä hintaa per kilometri.... No kaikki tämä on jo vienyt....
|
|
|
|
|
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 03.02.2022 19:26 |
Viestit: 2523 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
Voihan ne vitosen rattaat vaihtaa sinne myöhemminkin jos tekee mieli matkanopeuden kierroksia alentaa, turbossa on sen verran enempi vääntöä että suosittelisin kyllä pitkävälityksistä. Ei VANissa sen enempää tuulenvastusta ole, vaparidieselautomaattinakin (1.6TRS lootalla) otti melkein 130 ja turbokoneella ja -lootalla sitten aika paljon enempi (kaveri kerto kun kävi koeajolla).
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 04.02.2022 10:20 |
Viestit: 2796
|
Kyllä tossa ehti mietiskellä vielä edellisen postauksen jälkeen ja uusi kytkin on tällä hetkellä Lahden ja Heinolan välissä. Eihän sitä kauaa vaihtaisi mutta tekee nyt niin ei tartte jossain Lofooteilla naurattaa turisteja. Viimeksi Lapissa albiino-poro tuli nauramaan sähköjen laittoa. Välitykset menee kanssa uusiksi, sen verran pitää ottaa itseään niskasta kiinni. Nykysessä saa 5 tuupata 70km/h ja sillä sitten mennään tappiin asti. Muita sotketaan oman mielen mukaan. Eilen tuli haettua parit lisämittarit, tietää edes jotain mitä tapahtuu. Tossa öljyn jäähdytyksessä teen varmaan saman kuin Rata-Axussa, et jossain vaiheessa hommaan erillisen sarjan öljyjä jäähdyttämään jos koen sen tarpeelliseksi. Nyt kun saa tän työputken loppuun niin pääsee laittamaan/vaihtamaan osia uuteen moottoriin. Tuurillaan kerkee vielä normi katsastusaikana konttorille, aikaa oon varannu kaikki tän kuun vapaat ja talviloman alun. Saa nähdä riittääkö, vai tuleeko jokin bonus-sektori... Pitää vaan kysyä konttorilta marssijärjestys, meneekö kerralla vai pitääkö muutoskatsastus tehdä erikseen tolle koneelle.
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 06.02.2022 19:20 |
Viestit: 2796
|
Termostaattikotelo vaihdettu ja samalla vaihdettu siitä alavesiletkun haaraan kaikki. Samoin tuo alavesiletkun haara nyt ilman polttoaineen lämmitystä. Ihan hyvä oli noita tutkia, vähän oli haperoita osa letkuista. johtuko tuosta vuosikymmenestä metsässä? Laturinteline ja laturi lisätty. Samalla löytyi kun varaosia tutkin, tuohon öljynsuodattimenjalan vesikiertoon sopivat osat. Kone on nyt ensimmäistä kertaa pariin vuoteen pois pukista, kait tämä on sitä edistystä? Vauhtipyörän vaihtoa ja kampiakselin takastefaa olis seuraavaksi vuorossa, sitten pääsis laittaa kytkimen kasaan. En nyt jaksanut kuvia ottaa, katsotaan jos huomenna jatkaa/viitsii/huvittaa. Taitaa Dirty dieselistä tulla aika Frankenstein.
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 08.02.2022 12:30 |
Viestit: 2796
|
No niin! (youtubesta opittu aloitus ) Kampiakselin takatiiviste vaihdettu ja kytkinpaketti laitettu takaisin uudella 4 lapasella sintterillä. Jos mietit onko hyvä ajaa niiin ajellut olen vastaavalla kilpurissa ja kyllä tuohon nopeasti tottuu. Ei luista, eikä voi luistattaa. Laatikosta ei tullut valmista, sen verran oli kaikkea ohjelmaa. Välitysten luovuttajan purku meni aika ok, kunnes pultti katkesi. No tämähän ei aiheuttanut päänvaivaa. kuoret lähtee romuun. Kasausvaiheessa tuohon kiinnitulevaan katkesi toinen pultti. Sen verran näitä jumpannut, että aikuisten oikeasti ei ole kyllä ennen katkennut ensimmäistäkään. No ei kun hyllystä uudet kuoret ja kasaamaan. kaikki ok ja koppa kasaan, ei mitään liikettä vivuissa? Purku ja uudestaan, kännykästä kuvan tarkistus kaikki paikoillaan ja uudestaan....EI liike loppuu kun kuori paikoillaan. Luovutus kolmannen yrityksen jälkeen, pakko oli ottaa aikalisä ja seuraavalla kerralla uudestaan tuorein voimin ja silmin. Kyllä kävi mielessä, et olis hitusen helpommalla ehkä päässy kun olis nakannut vaparin lootan vaan paikoilleen. Tämä on sitä mikä varmaan naurattaa joskus, eilen ei yhtään.
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 11.02.2022 19:38 |
Viestit: 2796
|
Hommat jatkui tänään tuon laatikon osalta. Tuorein silmin oli helpompi alkaa tutkia asiaa josta tuli katastrofi edellisellä kerralla. Ensin tuli poistettua katkennut pultti vanhan laatikon kytkinkopasta ja purettua kaikki "osalliset" atomeiksi. Näin pääsi aloittamaan ns puhtaalta pöydältä. Tuo yksi pultti on nyt 5mm lyhyempi, kierteet on puhdistettu mutta tuohon ei alkuperäinen pultti mene. Kummasti kaikki loksahti paikoilleen helposti kasatessa ja ei ollut ongelmia saada laatikkoa nippuun. Kuoret ovat vanhat joissa on välitykset turboon sopivammat. Tästä jatketaan harrastamista taas seuraavalla kerralla. Olis vähän sähköjen vetoa ja muuta kivaa ennen kuin kone ja loota pääsee takaisin. Ehkä pitäisi sanoa uuteen kotiin?
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 13.02.2022 14:38 |
Viestit: 2796
|
Samalla kun kaikkea suunnittelee, on ajatuksissa tehdä ensi talveksi uudet vanteet (isommat) ja siirtyä takaisin nastoihin. Pientä mietintää on mihin kaikkialle nastoilla pääsee nykyään, kunhan rajat aukeutuvat. Venäjälle nyt ainakin , pohjoismaat ja baltia? Euroopassa varmaan mitätöivät jo passinkin kun Diesel ja nastat... No joo, lähinnä kysymys, onko lukijaraadissa joku jolla on palava into kitkarenkaisiin? Kyseessä noin max 2000km ajetut Hakkapeliitta R3 kitkat 14" peltivanteilla 4x108 ja ET öööööö tarkistan tämän mutta noin 18-28 välissä Tarkemmat tiedot kunhan löytyy joku kiinnostunut.
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 15.02.2022 22:05 |
Viestit: 2796
|
Aamusta koneen testi sovitus, tilaa ei jäänyt Binarille mihinkään konehuoneeseen. Paikka löytyi lopulta pyöräkotelosta. Kabiiniin johdot vedetty ja samalla defan sisähaara jos joskus sitä haluaa käyttää. Sitten vanha mehupilli pois tulevan tieltä, kutsuvat tuota pakoputkeksi. Tämä onkin sellainen taideteos että.... Kone takaisin paikoilleen, ja seuraavaksi vaihdelaatikko. Pientä jumppaa kun laittoi nämä erikseen, tottunut koko paketin tiputtamiseen. Tila sen verran ahdas, ja näin oli helpompi laittaa koneen takana olevat vesiletkut. Pakoputki onkin sitten seuraava haaste. Alkupätkästä on käyttökelvoista noin 15-20 senttiä, tästä eteenpäin joutuu muokkaamaan. Tiellä tulipelti (tai no ei tiellä vaan todella lähellä, putki kiinni lämpöeristeessä) ja vaihdevivusto. Putki on modattava kauemmaksi tulipellistä ja samalla taivutettava pois vaihdevivuista. Sittenhän se loppu onkin ihan näppäsy juttu.
|
|
|
|
|
Ralle
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 23.02.2022 13:35 |
Viestit: 2796
|
Ne jotka tuossa Facessa seuraa tietääkin eilisistä tapahtumista. Tuli otettua sellainen virtahevon kokoinen takapakki. Kaikki oli ok, ja oli aika käynnistää ekaa kertaa tämä keksintö. Hehkua ja pikkaisen starttaamisen jälkeen dieselit saavutti koneen ja tadaa kone lähti käymään. noin 30 sekunttia myöhemmin pamaus ja kone seis. Jumissa, jotain meni aika nätisti koneen sisältä, tutkitaan kun jaksetaan.... Hihna ehjä, nokka ehjä...hhmmmm Kiire on ohi tältä erää...
|
|
|
|
|
Kaapelimies
|
Viestin otsikko: Re: C15 "kuparipannu" Lähetetty: 23.02.2022 17:49 |
Viestit: 2523 Paikkakunta: Päijät-Häme
|
. Toivottavasti vaan tippui jakoavain vauhtipyörän väliin ja rikkoi jotain halpaa ja helppoa vaihtaa pysäyttäessään moottorin..
2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
|
|
|
|
|
|
|