Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: suuttimet
ViestiLähetetty: 27.02.2019 20:44 

Onko kellään tietoo missä hinnoissa citroen c5 2.o hdi suuttimet maksaa vm 2oo2???

Poissa

Viestin otsikko: Re: suuttimet
ViestiLähetetty: 28.02.2019 00:45 
Käyttäjän avatar

Uudet vai käytetyt hakusessa? Paljonko kilometrjä jos on jo hajalle mennyt?

2x C5HDi Break erikoppaset, 2x Xantia Bk 19TD Aut & 2.0HDi, 3x BX 19 TZi Vaninaihio (2xAut), BX Van 18TD, BX4WD Break, BX Van D projekt, InvaBX 16TRS Aut; 3x2CV6. 2xVisa14TRS; XM 2,5TD Break; BX 18TD Break Aut + BX Van D Aut+XM 2,5TD BK
Poissa

ViestiLähetetty: 28.02.2019 07:54 

Minä tiedän. 120e maksaa kokonainen purkumotti missä kaikki apulaitteetkin vielä kiinni... Toimi täydellisesti ja koneella ajettu alle 250tkm. Eli osta tuosta kunnon varaosapaketti... Lounaisesta hämeestä siis löytyy.

Saxo vts v1600, Peugeot 2008 E-hdi 115 allure, Ducato 2.3jtd retkis, Ducato 180 multijet huoltoautona, Saxo TU5JP4T projekti.
Poissa

ViestiLähetetty: 28.02.2019 09:20 

Kaapelimies kirjoitti:
Uudet vai käytetyt hakusessa? Paljonko kilometrjä jos on jo hajalle mennyt?

Eihän tuolla ole vasta kun 3oo tuhatta.

Poissa

ViestiLähetetty: 28.02.2019 09:21 

Jankos kirjoitti:
Minä tiedän. 120e maksaa kokonainen purkumotti missä kaikki apulaitteetkin vielä kiinni... Toimi täydellisesti ja koneella ajettu alle 250tkm. Eli osta tuosta kunnon varaosapaketti... Lounaisesta hämeestä siis löytyy.

Laitetaan harkintaan.

Poissa

ViestiLähetetty: 28.02.2019 20:28 

Jankos kirjoitti:

Tämä on HALPA et tuolla saa edes yhtä suutinta. Voin toki huomenna katsoa suuttimen hinnan töissä, jos katsot suuttimen numeron siitä suuttimen päästä

Poissa

ViestiLähetetty: 02.03.2019 17:07 

Näyttää olevan englannissa PF joneislla kunnosteut suuttimet 136...150 riippuen onko Bosch vai Delpi-Siemens. Tuolta olen tilannut 2.0 ja 2.2 moottoreihin vaihtosuuttimia. Nuo vastaa uusia. Varmaan se koko moottori tulee aika paljon halvemmaksi kuin noitten uusien ostaminen, koska ei niitä niin usein mene rikki vielä 250 tkm ajetussa.

Voi sieltä tulla vähän tappiotakin, jos vaikka yksi ei lähde kannesta irti lämmölläkään ja katkeaa kanteen. Se on sitten toivottavasti se mikä vuotaa eniten. Todennäköisyydet on kyllä tuon vaihtomoottorin puolella.

Itse tosin jos aikoisin kärryllä ajella sellaiset 500...1000 tkm, niin en laittaisi purkuosia kuin hyvin valikoivasti erityisesti jos pitäisi pitkiä matkoja useammin ajella.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ]