Pari vetarin kuvatusta..:


Tuossa näkyy se tulppa minkä kautta saa ruuvin irrotettua. Tai kiinnitettyä takaisin jos irtoaa omia aikojaan, kuten kävi kun Olli-parivaljakko ylitti Alppeja Méharilla, keskellä viikkoa yhden aikaan yöllä kun soittivat niin ensin meinasin vaan että "Ollit pitää hauskaa", vaan sit välähti että "olisko heillä joku hätä". Ja oli, siinä puhelinkonsultaatiossa keksittiin että kun kehii rikkoutuneen vetarin puolelta jarrun kiinni, niin pystyy ajamaan, ja varoen sitten pääsivätkin ajelemaan alas ja löysivät korjaamon missä saivat vetarin vaihdettua...
Tämä kuvissa näkyvä pitää, Masan tapaan, mielenkiinnosta kyllä avata. On väljä, eli ei mene enää käyttöön, ja kuvia ottaessa vaikutti sille että olisi kyseinen ruuvi vähän löysässä myös, välystä siis akselin ja nivelen keskiön keskenkin, vaan on itse nivelkin varsin väljäksi jo ehtinyt...
Takajarrun säätöön saa hyvän työkalun, jos nurkissa pyörii joutilas takajarrurumpu. Siitä leikkaa yhdeltä sivulta sen verran auki, että pääsee näkemään kengän etäisyyden rumpuun, ellei sitten väsää työkalua jossa on holkki akselitumpille ja siitä holkista sitten säädettävä viisari jolla pystyy katsomaan kengän etäisyyttä keskiöstä. Viisariin hakee käyttöön tulevan rummun etäisyyden, ja sitten vaan pyörittelemään työkalua kengän päällä säätäen alapään epäkeskomutteria...