Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Sivu 1/1 [ 2 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: C5 etupenkkien kyynärtuet?
ViestiLähetetty: 12.03.2025 22:36 
Käyttäjän avatar

Tervehdys kaikille foorumilaisille!

Tuoreena sitikkakuskina aloitan kevyellä verryttelykysymyksellä: Miten C5:sen etupenkkien kyynärtukien "räikkiä" saa säädettyä niin, että tuen saa asialliseen asentoon?

Sain vaihdettua tuoreen -06 C5 Break-kulkineeni vikaantuneen sähköisen kuskinpenkin mekaaniseen suht vähällä pärräämisellä, liittimet olivat melko haasteelliset. Irrotin vanhasta penkistä kyynärtuen ja laitoin uuteen josta se puuttui, helppoa tähän asti, mutta sitten meni päänraapimiseksi: Istutettu kyynärtuki jää alimmassakin pykälässään liikaa kainalontuuletusta muistuttavaan kulmaan.

Kai tuen asettumista saa jotenkin säädettyä? Kummasta säätö tapahtuu, penkin "räikästä" vai itse tuen akselista?

Poissa

Viestin otsikko: Re: C5 etupenkkien kyynärtuet?
ViestiLähetetty: 13.03.2025 21:22 
Käyttäjän avatar

Vastaan itse: Ratkaisu oli lopulta aika helppo, kun juuri hetki sitten kokeilin: Eli jos vaihdettu kyynärnoja jää alimmassakin pykälässään liian ylös, se pitää vaan irrottaa uudestaan ja kiertää itse kyynärnojassa olevaa sokallista tappia vastapäivään sopiva määrä ja asentaa se uudestaan irrotusta päinvastaisessa järjestyksessä.

Poissa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 2 viestiä ]