|
Ainakin jos haki käyttöohjekirjasta, niin siinä on ainoa ohje täyttää renkaat suosituksen mukaisesti, tuossa mallissa on ohjekirjan mukaan oikeat paineanturit renkaissa, eikä niille ole mitään "säätöä" tai nollausta tai tarvetta sille. Jos paristo/akku loppuu paineanturista tai on vararengas alla, niin se piipittelee myös kunnes korjattu. Toi malli ei ole niin mukava Suomessa, kun on talvirenkaat, mulla aikoinaan piipitti kaiket kesät, kun kesävanteissa ei ollut antureita.
Tuo nollaustoiminto on yleensä autoissa jotka päättelevät epäsuorasti renkaiden paineen, esimerkiksi pitämällä lukua renkaan pyörintäkierroksista vaikka ABS-anturin avulla.
Onko kukaan muuten ajanut sellaisella varustetulla ovaaliradalla tms. jossa kurveja enemän toiseen suuntaan, alkaako se herjaamaan että ulkosyrjällä on vajennut paine, kun rengas pyörii nopeammin kuin sisäsyrjällä?
|