Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM Y4 ja raitisilmasuodatin
ViestiLähetetty: 12.06.2011 20:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3462
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Minkälainen ilmastoidun Y4:n raitisilmasuodatin on muodoltaan ja malliltaan? Etsivä löysi kaukalosta pelkän oravaverkon ja tonnin kompostin.

Ja miten ne peilien edessä olevat muovipaneelit saa ehjänä irti? :evil:



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM Y4 ja raitisilmasuodatin
ViestiLähetetty: 13.06.2011 13:49 

Viestit: 16
Eipä ole Y4:ssä raitisilmasuodatinta vakiona. Itse tein jonkinlaisen liimaamalla kuumaliimalla siihen oravanerottimeen iv-koneen suodatinmattoa ja saksilla liiat pois. Eipä tule ainakaan koivunsiemenet sisään. Kulmapalojen poisto-ohje on: paina voimakkaasti päältä alaspäin ja kampea sitten alareunaa ulos. Itse en painanut tarpeeksi, tulos neljästä kynnestä kolme poikki ja taas askarreltiin.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM Y4 ja raitisilmasuodatin
ViestiLähetetty: 14.06.2011 22:07 
Käyttäjän avatar

Viestit: 3462
Paikkakunta: Vallis Gratiae
Lähikaupan www-hinnastosta löytyi suodatin, täytyy selvittää mikä se.

Kiitos avartavasta kommentista, määkin sain kynnen poikki...



2CV AZU '61 » 2CV6 '71 » Acadiane Mixta '81
Jousitus on täysin erillinen ja ainutlaatuisen pehmeä, tehden ajon yhtä miellyttäväksi
kuin missä tahansa loistoluokan autossa. (2CV-esite,1956)
Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM Y4 ja raitisilmasuodatin
ViestiLähetetty: 14.06.2011 23:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2006
Paikkakunta: Tampere
Siihen on oikea suodatinkin olemassa, sitä tosin ei taida enään saada? Ja itse ainakin Y3 malleista olen irroittanut ne muovit kampeamalla ekana yläreunan irti, ja aina ovat lähtenneet ehjänä...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM Y4 ja raitisilmasuodatin
ViestiLähetetty: 19.06.2011 20:53 
Käyttäjän avatar

Viestit: 232
Paikkakunta: Lempäälä
Croisette kirjoitti:
... Ja itse ainakin Y3 malleista olen irroittanut ne muovit kampeamalla ekana yläreunan irti, ja aina ovat lähtenneet ehjänä...

Mä taas olen painanut ylhäältä alaspäin niin paljon, että alareunan kynnet tulevat kokonaan ulos ja sitten kääntänyt alareunaa ulospäin. Tämän tekniikan otin käyttöön sen jälkeen kun olin yhden joutunut särkemään nähdäkseni miten ne ovat kiinni.
Täytyy tutkia irrallista palikkaa tarkemmin ja kokeilla tuota Croisen tekniikkaa.
Ja onhan siellä oven saranalinjan puolella ruuvinreiät joista palikan voi ruuvata kiinni jos kynnet katkeilee.



-02 Xsara Picasso 2.0 HDI
-02 C5 Break 2.0
-04 Xsara Picasso "Moottorimuna"
Ex:
-92 XM V6 Break
-96 XM 2,5 td Break
-89 XM 2.0i Berline
-00 Xantia Break Exclusive
-98 Xantia Break Business -98
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 5 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: