Sitruunapatonki.fi
http://sitruunapatonki.fi/forum/

Xantian ja BX:n takajousisylinterien erot
http://sitruunapatonki.fi/forum/viewtopic.php?f=9&t=8500
Sivu 1/1

Kirjoittaja:  rmattila [ 19.06.2011 22:40 ]
Viestin otsikko:  Xantian ja BX:n takajousisylinterien erot

Osaako joku suoralta kädeltä valottaa otsikon mukaista arvoitusta, vai pitääkö ottaa mauseri käteen ja lähteä ihmettelemään?

Tarttui siis ykköskoppaisen sedan-Xantun kynkkiä purkaessa matkaan pari jousisylintereitä, ja nyt pitäisi ratkaista, pistänkö kiertoon vai säästänkö itselle pahan päivän varalle. Eli saako noista kohtuullisella vaivalla tehtyä Beksään käypäset?

Kirjoittaja:  rmattila [ 21.06.2011 00:55 ]
Viestin otsikko:  Re: Xantian ja BX:n takajousisylinterien erot

Tuommoisella modauksella uskoisin sopivan. Ei onnistunut ilman erityistemppuja sylinterin kiinnittäminen kelkkaan niin, että olisi saanut putkilähdön linjattua sorvin pakan kanssa. Piti käyttää jyrsinpäätä, jossa ei jäykkyys oikein riitä avarruspäälle => jälki on vähän mitä sattuu. Mutta eipä tuossa paikassa niin väliä.

Kirjoittaja:  Kaapelimies [ 21.06.2011 18:35 ]
Viestin otsikko:  Re: Xantian ja BX:n takajousisylinterien erot

Xantia Berlinen jousisylinterin männänhalkaisijahan on sama kuin BX Breakissa, ja itsekin kattelin että ei varmaan vaatisi kuin tuon juntturin ympärystän muotoilua. Rälläkällä ajattelin kokeilla kun seuraava sylinteri syöpyy puhki.

Kirjoittaja:  kokemjne [ 21.06.2011 18:54 ]
Viestin otsikko:  Re: Xantian ja BX:n takajousisylinterien erot

hlö mallin syl.halkaisija on 35mm ja pakun 37mm. eli tönäri kouraan ja mittailemaan . ( männän halkaisijaa )

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/