Turvaudutaampas taas asiantuntevan neuvoston puoleen.
Ilmeisesti tyhjäkäyntimoottorissa jotain häikkää. Varsinkin kosteilla aamuilla kun töihin lähtee niin
kierrokset passaa vähän vaeltamaan ja tekee tätä vielä silloinkin kun kone on lämmin.
Kierrokset jää seilaamaan siihen 2000-3000 väliin kun pistää kytkimen pohjaan.
Asettuu paikalleen vasta sitten kun auto on miltei pysähdyksissä.
Samaten moottorijarrutuksessa tuntuu pientä "nykytystä" n. sekunnin sykleissä.
Ne tosin niin pieniä että sen juuri ja juuri huomaa.
Ajattelin nippaista sen tyhjäkäyntimoottorin irti ja putsailla josko asiaan auttaisi.
Mutta tenkkapoo, missä se oikein sijaitsee? Olen mottia kyyläillyt monesta kulmasta ja täältä koittanut vinkkiä etsiä.
Eli, missä sijaitsee C5:sen vm-03 kaksilitraisen koneen tyhjäkäyntimoottori?
Nappasin vielä kuvan... (toivottavasti näkyy)
http://kuvapilvi.fi/k/y1L3.jpg