Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: XM tukivarren laakerointi
ViestiLähetetty: 28.06.2016 16:06 

Viestit: 11
Paikkakunta: Lahti
Olisi tuossa XM joka tarvitsee taakse uudet tukivarren laakerit. Onko kenellään infoa että mitä kaikkea sinne kuuluu laakereiden lisäksi. Räjäytyskuvaa?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
ViestiLähetetty: 28.06.2016 17:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2764
Paikkakunta: Koria
Tuosta löytyy jotain kuvia:

https://www.google.fi/search?q=xm+rear+ ... 20&bih=957

Käsittääkseni kaikki muut voi käyttää uudelleen, paitsi itse laakerit. Kumi/muovi-pölysuojat voivat myös olla huonossa kunnossa.

Motonetin varaosanumero laakerille 18-1036 berline-malleihin. Farkkuun menee seuraava isompi laakeri, sitä eivät motonetissa tiedä! Olikohan se 44 mm ulkomitaltaan...


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
ViestiLähetetty: 28.06.2016 18:02 

Viestit: 287
Ja tähän voidaan laittaa rasvanipat, ei tarvi pitkiin aikoihin vaihdella laakereita. Noin offtopikkina ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
ViestiLähetetty: 28.06.2016 19:20 
Käyttäjän avatar

Viestit: 4693
Paikkakunta: 05460 Hyvinkää
just nii ;)


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
ViestiLähetetty: 28.06.2016 21:15 

Viestit: 11
Paikkakunta: Lahti
Selvä homma. Ilmeisesti laakereiden tarve on 2 per puoli?


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
ViestiLähetetty: 28.06.2016 21:23 
Käyttäjän avatar

Viestit: 2764
Paikkakunta: Koria
doommachina kirjoitti:
Selvä homma. Ilmeisesti laakereiden tarve on 2 per puoli?

Jep! Tosin minulla, kohta 30 Citroen vuoden aikana aina on uloin laakeri hajonnut, tosin molemmat on sitten vaihdettu.


Poissa
   
 
 Viestin otsikko: Re: XM tukivarren laakerointi
ViestiLähetetty: 02.07.2016 10:14 
Käyttäjän avatar

Viestit: 7490
Paikkakunta: Taipalsaari
lukkis kirjoitti:
Ja tähän voidaan laittaa rasvanipat, ei tarvi pitkiin aikoihin vaihdella laakereita. Noin offtopikkina ;)
Ja toisaalta ainakin Xantiassa välttyy siltä ensimmäiseltäkin laakeroinnilta, kun etukäteen tekee rasvatäytön ja vaihtaa samalla stefat. Eiköhän XM:ssä ihan samoin.



VW Passat B7
Poissa
   
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
 Sivu 1/1 [ 7 viestiä ] 


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia vestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Etsi tätä:
Hyppää: