Lisävaloa ongelmaan (joka siis on ja pysyy):
- Olen siis ohittanut käynnistykseneston. Se ei ole päällä kiusaamassa.
- Ongelmaksi varmistunut se, ettei nostopumppu tankissa ala aina surista, kun virrat laittaa päälle. Ongelma siis liittyy jotenkin siihen tai sitä ohjaavaan järjestelmään ...
Haku löysi 6 tulosta
- 24.11.2009 20:08
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran käynnistykseneston ohitus
- Vastaukset: 19
- Luettu: 18146
- 17.11.2009 13:49
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran käynnistykseneston ohitus
- Vastaukset: 19
- Luettu: 18146
Re: Xsaran käynnistykseneston ohitus
Xsara pelaa, mutta käynnistys ilmentää edelleen jotain, mitä en ymmärrä. Auto lähtee käyntiin pääasiassa hyvin. Kuitenkin ajon jälkeen koneen sammuttaminen saattaa aiheuttaa uudelle käynnistysyritykselle tenän. Siitä näyttäisi tähän asti aina selvineen odottelulla. Eli, kun ajot on ajettu, kone ...
- 15.11.2009 18:28
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran käynnistykseneston ohitus
- Vastaukset: 19
- Luettu: 18146
Re: Xsaran käynnistykseneston ohitus
En tiedä löysinkö varsinaisia Tapsa 555:n tarkoittamia apikoja, mutta kaikki lukkopesästä jalkotilaan menevät johtoparit (3) seurasin kaksoisliittimille. Ne oli ok. Kävin ne oksidecelanilla kuitenkin läpi. Ongelma ei vielä tällä helpottanut.
Johtoja katsellessa tuli mieleen kokeilla itse ohittaa ...
Johtoja katsellessa tuli mieleen kokeilla itse ohittaa ...
- 15.11.2009 16:13
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran käynnistykseneston ohitus
- Vastaukset: 19
- Luettu: 18146
Re: Xsaran käynnistykseneston ohitus
Startti pyörittää ja akussa on virtaa. Vehossakin olivat varaustason katsoneet ja sanoivat sen olevan hyvä eli ilmeisesti siinä ei ole ongelmaa.
Täytyy käydä vielä ne kaksoisapikot läpi. Toivottavasti löytyvät.
Täytyy käydä vielä ne kaksoisapikot läpi. Toivottavasti löytyvät.
- 15.11.2009 14:05
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran käynnistykseneston ohitus
- Vastaukset: 19
- Luettu: 18146
Re: Xsaran käynnistykseneston ohitus
Eipä taida ohitus onnistua. Onko vika varmasti käynnistyksen estossa?
Eipä ole varmuutta. Ongelma ilmenee kahden-kolmen tasoisena.
1) Eka ongelma on se, että avainta kääntäessä välillä käynnistykseneston merkkivalo jää päälle ja pillitys alkaa. Ei käynnisty.
2) Merkkivalo sammuu normaalisti ...
Eipä ole varmuutta. Ongelma ilmenee kahden-kolmen tasoisena.
1) Eka ongelma on se, että avainta kääntäessä välillä käynnistykseneston merkkivalo jää päälle ja pillitys alkaa. Ei käynnisty.
2) Merkkivalo sammuu normaalisti ...
- 13.11.2009 20:01
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran käynnistykseneston ohitus
- Vastaukset: 19
- Luettu: 18146
Xsaran käynnistykseneston ohitus
Alkoi 2000-vuoden Xsaran käynnistyksenesto oikutella. Kyse voi olla kontaktihäiriöstä, mitä yritän hiukan viikonlopun aikana selvitellä. Sitä ennen kiinnostaisi tietää, miten hankala operaatio tämän mallin kohdalla käynnistykseneston ohitus on tehdä. Onnistunee auto-sähköammattilaiselta? Onko joku ...