Haku löysi 2 tulosta
- 01.10.2014 13:34
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Kansiremppa ZX 1.9td
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2283
Re: Kansiremppa ZX 1.9td
Kiitti vinkeistä. Kuskin puolen pultin sai tosiaan yksinkin irti yläkautta niin kuin Jarmo kertoi kun soitin hänelle. Toinen puoli sitten toverin kera altapäin ruuvaillen ja ylhäältä kiinni pitäen. Nyt vaan tarttis kannen ku entinen on entinen. Hain velimieheltä vakiokannen ja aattelin laittaa sen ...
- 25.09.2014 20:29
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Kansiremppa ZX 1.9td
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2283
Kansiremppa ZX 1.9td
Ohjetta vailla miten saan pakosarjan ja imusarjan irti. On niin ahtaat paikat että ei pääse käsiksi millään. Pakosarjan ja pakoputken liitokseenkin täytyy irroittaa hammastanko. Täytyy huomena katella peilillä jos jotain löytys silleen yläkautta.