Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja Pösöiliä
01.10.2014 13:34
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Kansiremppa ZX 1.9td
Vastaukset: 3
Luettu: 2283

Re: Kansiremppa ZX 1.9td

Kiitti vinkeistä. Kuskin puolen pultin sai tosiaan yksinkin irti yläkautta niin kuin Jarmo kertoi kun soitin hänelle. Toinen puoli sitten toverin kera altapäin ruuvaillen ja ylhäältä kiinni pitäen. Nyt vaan tarttis kannen ku entinen on entinen. Hain velimieheltä vakiokannen ja aattelin laittaa sen ...
Kirjoittaja Pösöiliä
25.09.2014 20:29
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Kansiremppa ZX 1.9td
Vastaukset: 3
Luettu: 2283

Kansiremppa ZX 1.9td

Ohjetta vailla miten saan pakosarjan ja imusarjan irti. On niin ahtaat paikat että ei pääse käsiksi millään. Pakosarjan ja pakoputken liitokseenkin täytyy irroittaa hammastanko. Täytyy huomena katella peilillä jos jotain löytys silleen yläkautta.