Hei,
olisikohan kellään osviittaa seuraavanlaiseen pulmaan:
Xantiasta tihkuu bensaa tankin ja bensapumpun liitoksesta. Pikavilkaisulla polttoainepumppu-tunnistinasetelman kohdistusmerkit eivät ole kohdakkain. Alfamerin korjausopas puhuu pumpun ja polttoainesäiliön kohdistusmerkeistä, mutta onko ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 04.10.2009 21:34
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: xantian bensapumppu
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6455