Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja cxxm
02.09.2012 23:43
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: c5 ei inahdakkaan.
Vastaukset: 6
Luettu: 3583

Re: c5 ei inahdakkaan.

miten auot ikkunoita ,kun on virran säästö päällä?? :?:
Kirjoittaja cxxm
02.09.2012 18:08
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: c5 ei inahdakkaan.
Vastaukset: 6
Luettu: 3583

Re: c5 ei inahdakkaan.

:mrgreen: :mrgreen: Niinpä tietenkin. kyseessä 2.2 hdi automaatti vm. 01
Kirjoittaja cxxm
02.09.2012 15:10
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: c5 ei inahdakkaan.
Vastaukset: 6
Luettu: 3583

c5 ei inahdakkaan.

Tein jarru rempan ,yritin käyntiin,urahdus,ja ei mitään.Akun vaihto,hokkuspokkus temput ja uusi yritys.Virran säästö herja,ei muuta tapahdu kuin BLING-ääni,ei edes minkään laista releen napsahdusta.MITÄS NYT? :evil: