Haku löysi 3 tulosta
- 02.09.2012 23:43
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: c5 ei inahdakkaan.
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3583
Re: c5 ei inahdakkaan.
miten auot ikkunoita ,kun on virran säästö päällä?? 
- 02.09.2012 18:08
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: c5 ei inahdakkaan.
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3583
Re: c5 ei inahdakkaan.
- 02.09.2012 15:10
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: c5 ei inahdakkaan.
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3583
c5 ei inahdakkaan.
Tein jarru rempan ,yritin käyntiin,urahdus,ja ei mitään.Akun vaihto,hokkuspokkus temput ja uusi yritys.Virran säästö herja,ei muuta tapahdu kuin BLING-ääni,ei edes minkään laista releen napsahdusta.MITÄS NYT? 