Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja xjford
11.04.2015 20:59
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantian absien korjausta
Vastaukset: 10
Luettu: 6830

Re: Xantian absien korjausta

Itse työskentelen raskaankaluston parissa, enkä tiedä toimiiko samat konstit kevyessä kalustossa.

Kuorma-auton anturit mitataan kahdella tavalla. Ensin vastusmittarilla pyörä paikallaan jolloin vastus on n. 1kohm. Tällä saadaan selko anturin toimivuudesta.
Sen jälkeen pyöritetään rengasta ja ...
Kirjoittaja xjford
05.04.2015 18:34
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Bx:n mittaristoista
Vastaukset: 22
Luettu: 14692

Re: Bx:n mittaristoista

Tää joutaa nyt myyntiin. Ilmoitus löytyy tuolta myyntipalstalta. Kiitos kaikille vastanneille
Kirjoittaja xjford
03.10.2014 20:09
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Bx:n mittaristoista
Vastaukset: 22
Luettu: 14692

Re: Bx:n mittaristoista

En osaa kyllä moiselle mitään hinta-arviota antaa, ehkä teillä on parempi käsitys asiasta.
4-v poikani oli kovin mieltynyt siihen et ei sitä ihan millään vitosella viitsi laittaa kiertoon.

Mut jos jollain on tarvetta moiselle niin eiköhän hinnasta päästä sopuun

Mikko
Kirjoittaja xjford
03.10.2014 19:54
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Bx:n mittaristoista
Vastaukset: 22
Luettu: 14692

Re: Bx:n mittaristoista

Kiitos nopeasta vastauksesta,

Olet oikeassa, juurikin tuo keskimmäinen hopealla pohjalla.
Ei mulla sille kyllä varmaan mitään käyttöä ole. Ei taida mun 1.6 kaasarista löytyä edes antureita kaikkiin valoihin :D

Mikko
Kirjoittaja xjford
03.10.2014 18:39
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Bx:n mittaristoista
Vastaukset: 22
Luettu: 14692

Bx:n mittaristoista

Tervehdys,

Tulipa hankittua 2 bx:ää, toinen ajoon toinen osiksi. Varaosa-autosta löytyi bx:n mittaristoja, 1 kpl ilmeisesti pre facelift ja toinen jossa on 7 pyöreää mittaria ja julmetun monta pientä merkkivaloa.

Koetin netistä haeskella tietoa tuosta jälkimmäisestä mutta laihoin tuloksin ...