Itse työskentelen raskaankaluston parissa, enkä tiedä toimiiko samat konstit kevyessä kalustossa.
Kuorma-auton anturit mitataan kahdella tavalla. Ensin vastusmittarilla pyörä paikallaan jolloin vastus on n. 1kohm. Tällä saadaan selko anturin toimivuudesta.
Sen jälkeen pyöritetään rengasta ja ...
Haku löysi 5 tulosta
- 11.04.2015 20:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantian absien korjausta
- Vastaukset: 10
- Luettu: 6830
- 05.04.2015 18:34
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Bx:n mittaristoista
- Vastaukset: 22
- Luettu: 14692
Re: Bx:n mittaristoista
Tää joutaa nyt myyntiin. Ilmoitus löytyy tuolta myyntipalstalta. Kiitos kaikille vastanneille
- 03.10.2014 20:09
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Bx:n mittaristoista
- Vastaukset: 22
- Luettu: 14692
Re: Bx:n mittaristoista
En osaa kyllä moiselle mitään hinta-arviota antaa, ehkä teillä on parempi käsitys asiasta.
4-v poikani oli kovin mieltynyt siihen et ei sitä ihan millään vitosella viitsi laittaa kiertoon.
Mut jos jollain on tarvetta moiselle niin eiköhän hinnasta päästä sopuun
Mikko
4-v poikani oli kovin mieltynyt siihen et ei sitä ihan millään vitosella viitsi laittaa kiertoon.
Mut jos jollain on tarvetta moiselle niin eiköhän hinnasta päästä sopuun
Mikko
- 03.10.2014 19:54
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Bx:n mittaristoista
- Vastaukset: 22
- Luettu: 14692
Re: Bx:n mittaristoista
Kiitos nopeasta vastauksesta,
Olet oikeassa, juurikin tuo keskimmäinen hopealla pohjalla.
Ei mulla sille kyllä varmaan mitään käyttöä ole. Ei taida mun 1.6 kaasarista löytyä edes antureita kaikkiin valoihin
Mikko
Olet oikeassa, juurikin tuo keskimmäinen hopealla pohjalla.
Ei mulla sille kyllä varmaan mitään käyttöä ole. Ei taida mun 1.6 kaasarista löytyä edes antureita kaikkiin valoihin
Mikko
- 03.10.2014 18:39
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Bx:n mittaristoista
- Vastaukset: 22
- Luettu: 14692
Bx:n mittaristoista
Tervehdys,
Tulipa hankittua 2 bx:ää, toinen ajoon toinen osiksi. Varaosa-autosta löytyi bx:n mittaristoja, 1 kpl ilmeisesti pre facelift ja toinen jossa on 7 pyöreää mittaria ja julmetun monta pientä merkkivaloa.
Koetin netistä haeskella tietoa tuosta jälkimmäisestä mutta laihoin tuloksin ...
Tulipa hankittua 2 bx:ää, toinen ajoon toinen osiksi. Varaosa-autosta löytyi bx:n mittaristoja, 1 kpl ilmeisesti pre facelift ja toinen jossa on 7 pyöreää mittaria ja julmetun monta pientä merkkivaloa.
Koetin netistä haeskella tietoa tuosta jälkimmäisestä mutta laihoin tuloksin ...