XM Y4 keskuslukitus sulki ovet ja luukut mutta ei aukaissut. Puhdistin ovien kaapelien liittimet ja takakontin lukon voitelin lukitus ei vaan suostunut toimimaan. Kaivoin hanskalokeron alta keskusyksikön,tarkastin liittimen kurkistin sisällekin kaikki näytti päälisenpuolin olevat Ok.
Tilasin ...
Haku löysi 2 tulosta
- 21.12.2011 18:25
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: XM Y4 keskuslukitus
- Vastaukset: 9
- Luettu: 5162
- 18.12.2011 14:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: XM Y4 keskuslukitus
- Vastaukset: 9
- Luettu: 5162
Re: XM Y4 keskuslukitus
Minun xm y4:n keskuslukitus sulkee kaukosäätimeestä ovet mutta ei aukaise . Avaimella avattaessa perinteisesti etuovet aukeavat.
Puhdistin ovien sähkökaapelien liittimet ei auttanut.
Puhdistin ovien sähkökaapelien liittimet ei auttanut.