Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Sol
22.11.2012 13:50
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantia 2.0 16 v sammuilee ja nykii lämpimänä??
Vastaukset: 13
Luettu: 11501

Re: Xantia 2.0 16 v sammuilee ja nykii lämpimänä??

Löytykö vika?
Täälä samoja oireita, tosin ei merkitystä onko kone kylmä vai lämmin. Lisäksi oikeen hurjaksi heittääntyessään ei meinaa lähteä käyntiin ollenkaan ja sekös risteyksessä kuskia närästää.. :evil: Tai töihin lähtiessä. Tyhjäkäynti heijaa kuin viimeistäpäivää ja saattaa tämänkin ...