Löytykö vika?
Täälä samoja oireita, tosin ei merkitystä onko kone kylmä vai lämmin. Lisäksi oikeen hurjaksi heittääntyessään ei meinaa lähteä käyntiin ollenkaan ja sekös risteyksessä kuskia närästää.. :evil: Tai töihin lähtiessä. Tyhjäkäynti heijaa kuin viimeistäpäivää ja saattaa tämänkin ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 22.11.2012 13:50
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia 2.0 16 v sammuilee ja nykii lämpimänä??
- Vastaukset: 13
- Luettu: 11501