Haku löysi 6 tulosta

Kirjoittaja JMP
28.01.2014 19:58
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Vastaukset: 12
Luettu: 7704

Re: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta

Ymmärsin kyllä, kopautin moottoria ja ei ollut vaikutusta ja samalla avasin sis.ilman kierron läpän ja pääsin pyöräyttämään moottoria eli moottori ei ole jumissa.
Kirjoittaja JMP
27.01.2014 21:13
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Vastaukset: 12
Luettu: 7704

Re: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta

Ajoin varmuudeksi auton ulos tallista ja säätelin jo entuudestaan tuttuja säätimiä eri asentoihin ;) ei vaikutusta.
Kun säätää lämpötilaa, puhalluksen suuntaa niin askelmoottorit säätää sen mitä käskee eli autom. toimii.
Laittaa sisäilman kierron päälle niin pääsee näkemään puhaltimen moottorin mikä ...
Kirjoittaja JMP
27.01.2014 20:13
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Vastaukset: 12
Luettu: 7704

Re: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta

Virtalukon pohja uusittu, ei toimi puhallin :evil:

"ope 51" testattu sekä manuaalisesti, autom että webaston kautta ei toimi puhallin millään nopeudella.
Mysteeri kerrakseen..
Kirjoittaja JMP
26.01.2014 17:17
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Vastaukset: 12
Luettu: 7704

Re: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta

Kävin mittaamassa auto käynnissä puhaltimen virtapiuhoista niin ei saa/tule virtaa eli näyttää(kö) vakavasti että virtalukon pohja on rikki..?
Tai sitten joku muu häiriö päällä..
Kirjoittaja JMP
26.01.2014 16:51
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Vastaukset: 12
Luettu: 7704

Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta

Onko kellään tietoa mikä mahtaa olla vikana?
Vika alkoi oireilemaan sillä että kun auton käynnisti kylmänä niin autom. ohjasi puhaltimen täysille ja kun autom. hiljensi nopeutta niin puhallin lakkasi toimimasta.
Tällä hetkellä puhallin on mykkä ohjasi automatiikalla tai manuaalisesti.
Sulake ...
Kirjoittaja JMP
22.01.2013 18:57
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara picasso hdi 2005 muutti christine autoksi...
Vastaukset: 0
Luettu: 1960

Xsara picasso hdi 2005 muutti christine autoksi...

Vaimo tuli tänään töistä ja sammutti auton ja otti avaimen pois virtalukosta niin vika show alkaa:
-akun merkkivalo vilkkuu
-rele naksuu
-monitoiminäyttö vilkkuu
-kattovalo vilkkuu
Kun laittaa avaimen virtalukkoon kiinni ( ei sisälle vaan koskettaa avaimella virtalukon metallia) vika loppuu tai kun ...