Haku löysi 6 tulosta
- 28.01.2014 19:58
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
- Vastaukset: 12
- Luettu: 7704
Re: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Ymmärsin kyllä, kopautin moottoria ja ei ollut vaikutusta ja samalla avasin sis.ilman kierron läpän ja pääsin pyöräyttämään moottoria eli moottori ei ole jumissa.
- 27.01.2014 21:13
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
- Vastaukset: 12
- Luettu: 7704
Re: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Ajoin varmuudeksi auton ulos tallista ja säätelin jo entuudestaan tuttuja säätimiä eri asentoihin ;) ei vaikutusta.
Kun säätää lämpötilaa, puhalluksen suuntaa niin askelmoottorit säätää sen mitä käskee eli autom. toimii.
Laittaa sisäilman kierron päälle niin pääsee näkemään puhaltimen moottorin mikä ...
Kun säätää lämpötilaa, puhalluksen suuntaa niin askelmoottorit säätää sen mitä käskee eli autom. toimii.
Laittaa sisäilman kierron päälle niin pääsee näkemään puhaltimen moottorin mikä ...
- 27.01.2014 20:13
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
- Vastaukset: 12
- Luettu: 7704
Re: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Virtalukon pohja uusittu, ei toimi puhallin
"ope 51" testattu sekä manuaalisesti, autom että webaston kautta ei toimi puhallin millään nopeudella.
Mysteeri kerrakseen..
"ope 51" testattu sekä manuaalisesti, autom että webaston kautta ei toimi puhallin millään nopeudella.
Mysteeri kerrakseen..
- 26.01.2014 17:17
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
- Vastaukset: 12
- Luettu: 7704
Re: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Kävin mittaamassa auto käynnissä puhaltimen virtapiuhoista niin ei saa/tule virtaa eli näyttää(kö) vakavasti että virtalukon pohja on rikki..?
Tai sitten joku muu häiriö päällä..
Tai sitten joku muu häiriö päällä..
- 26.01.2014 16:51
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
- Vastaukset: 12
- Luettu: 7704
Xsara picasso Hdi -05 puhallin lakkasi toimimasta
Onko kellään tietoa mikä mahtaa olla vikana?
Vika alkoi oireilemaan sillä että kun auton käynnisti kylmänä niin autom. ohjasi puhaltimen täysille ja kun autom. hiljensi nopeutta niin puhallin lakkasi toimimasta.
Tällä hetkellä puhallin on mykkä ohjasi automatiikalla tai manuaalisesti.
Sulake ...
Vika alkoi oireilemaan sillä että kun auton käynnisti kylmänä niin autom. ohjasi puhaltimen täysille ja kun autom. hiljensi nopeutta niin puhallin lakkasi toimimasta.
Tällä hetkellä puhallin on mykkä ohjasi automatiikalla tai manuaalisesti.
Sulake ...
- 22.01.2013 18:57
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara picasso hdi 2005 muutti christine autoksi...
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1960
Xsara picasso hdi 2005 muutti christine autoksi...
Vaimo tuli tänään töistä ja sammutti auton ja otti avaimen pois virtalukosta niin vika show alkaa:
-akun merkkivalo vilkkuu
-rele naksuu
-monitoiminäyttö vilkkuu
-kattovalo vilkkuu
Kun laittaa avaimen virtalukkoon kiinni ( ei sisälle vaan koskettaa avaimella virtalukon metallia) vika loppuu tai kun ...
-akun merkkivalo vilkkuu
-rele naksuu
-monitoiminäyttö vilkkuu
-kattovalo vilkkuu
Kun laittaa avaimen virtalukkoon kiinni ( ei sisälle vaan koskettaa avaimella virtalukon metallia) vika loppuu tai kun ...