Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja Renix
01.01.2012 13:56
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 Diesel ei käynnisty!
Vastaukset: 13
Luettu: 9041

Re: C5 Diesel ei käynnisty!

Suutimista aletaan tutkia.Ilmottelen kun vika löytyy.Mutta jos jotain tulee mieleen niin kertokaa on helpompi tutkia kun tulee vinkejä.
Kirjoittaja Renix
01.01.2012 13:52
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 Diesel ei käynnisty!
Vastaukset: 13
Luettu: 9041

Re: C5 Diesel ei käynnisty!

Kyllä lähtee käyntiin kun on lohkolämmittimessä.Kaveri muisti että olisivat mitanneet n.190 bar.Mutta kun auto käynistyy se toimii kyllä.
Kirjoittaja Renix
31.12.2011 15:07
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 Diesel ei käynnisty!
Vastaukset: 13
Luettu: 9041

C5 Diesel ei käynnisty!

Kaverin C5 ei käynnisty ilman lohkoa edes 0 kelillä.Ovat tutkineet että pumpun paineet huonot.Mutta miten se lohkolämmitin autaisi pumpun paineisiin.Minä ymmärrän muut sitikan jujut mutta Dieselit ovat aivan oma lukunsa.Olisi hyvä jos teiltä joltain löytyisi ratkaisu.Kiitos jo etukäteen.