Moi.
Releet hukassa. Ja samalla tuulilasinpyyhkimet ei toimi. Pissapoika pelittää. Ja google ei antanut asiaan mitään lisätietoa :P
-Konehuoneen puolelta paikallistettu keulan oikealtapuolelta edestä tuulettimen vierestä 3 relettä
-ilmeisesti ohjainyksikön 2 relettä ja maxisulaketta konehuoneen ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 30.07.2013 09:52
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: xsara hdi break 02 releiden sijainti ?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2062