Miten saadaan 0.5 barin paine säiliöön kotikonstein? Merkkihuollossa tämä tehdään käsittääkseni erikoistyökalulla asennettu korkin tilalle.XmTd94 kirjoitti: Asennuksen jälkeen säiliöön uudet LDS-öljyt ja 0.5 bar painetta
Haku löysi 2 tulosta
- 11.06.2012 12:29
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 I hydraulipumpun vaihto
- Vastaukset: 13
- Luettu: 13595
Re: C5 I hydraulipumpun vaihto
- 07.06.2012 16:10
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 I hydraulipumpun vaihto
- Vastaukset: 13
- Luettu: 13595
C5 I hydraulipumpun vaihto
C5 2.0 Break -03. Hydraulipumpun moottori rikki, uusi pumppu tulossa romukaupasta. Sama numerosarja ohjausyksikön tarrassa kuin vanhassa. Hydractive 3+ molemmissa autoissa, joten yhtä paljon letkulähtöjä. Voinko sitten olettaa että uusi pumppu sopii sellaisenaan, vai pitääkö pumppu vielä yhdistää ...