Haku löysi 2 tulosta
- 21.01.2013 13:29
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumper 1.9 TD -00 Miten käy kun remmi katkeaa?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3325
Re: Jumper 1.9 TD -00 Miten käy kun remmi katkeaa?
Nyt olis myynnis kyseinen auto jos joku tarvii
Ruostettahan löytyy leimaa olis kesäkuulle asti
- 21.01.2013 11:30
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumper 1.9 TD -00 Miten käy kun remmi katkeaa?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3325
Jumper 1.9 TD -00 Miten käy kun remmi katkeaa?
Eli Jakohihna lähti irti. Miten kävi?? Rikkoutuuko kone tässä mallissa vai riittääkö pelkkä ajoituksen kohdilleen laitto???