Haku löysi 4 tulosta
- 24.07.2013 11:45
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia -98 Pyyhkijöiden toimimattomuus paiti 1 as.
- Vastaukset: 12
- Luettu: 8428
Re: Xantia -98 Pyyhkijöiden toimimattomuus paiti 1 as.
Ja mullahan kuvailtu ongelma korjaantui, lopulta, irroittamalla ja kytkemällä uudestaan sadetunnistimen tunnistinelementin piuha... :lol: sadetunnistimen relettä oli myös aiemmin käytetty irti. Etsimääni "perusmallista" tihkurelettä en reletaulun ympäristöstä löytänyt, tiedä sitten hoitaako ...
- 08.04.2013 17:05
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia II (1998) tihkureleen sijainti?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3701
Re: Xantia II (1998) tihkureleen sijainti?
http://www.citroenkerho.fi/xantia/taulukot.htm täällä olevassa kuvassa näkyisi olevan -99 II koppaisessa paikalla 18 - ei näkynyt / tuntunut sormissa kuvan indikoimassa suunnassa. Tuo ohjehan kertoo, että paikoilla 12 ja 13. Jostain tuolta suunnalta se oman muistinkin mukaan löytyisi, mutta tarkkaa ...
- 06.04.2013 18:18
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia II (1998) tihkureleen sijainti?
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3701
Xantia II (1998) tihkureleen sijainti?
Eipä löydy tihkurele sitten millään :shock: kyseessä xantian sadetunnisteleva versio.
Luin foorumeilta, että ainakin joissain I-koppaisissa (alkuperäisenä sininen) rele olisi taulun toisella puolella osoittaen ylöspäin, mahdollisesti ruuvilla kiinnitettynä - ei havaintoja.
http://www.citroenkerho ...
Luin foorumeilta, että ainakin joissain I-koppaisissa (alkuperäisenä sininen) rele olisi taulun toisella puolella osoittaen ylöspäin, mahdollisesti ruuvilla kiinnitettynä - ei havaintoja.
http://www.citroenkerho ...
- 25.03.2013 11:48
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia -98 Pyyhkijöiden toimimattomuus paiti 1 as.
- Vastaukset: 12
- Luettu: 8428
Re: Xantia -98 Pyyhkijöiden toimimattomuus paiti 1 as.
mulla täysin sama vika tänä aamuna töihin lähtiessä, viikon ajamattomuuden jälkeen. Selvisikö vian aiheuttaja? rele?