Haku löysi 3 tulosta

Kirjoittaja 405 T16
17.11.2012 19:50
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantia X1 Ohjauspyörän etäisyyden säätö
Vastaukset: 9
Luettu: 4799

Re: Xantia X1 Ohjauspyörän etäisyyden säätö

Nyt on kokeiltu rattiakselia 605-raadosta. Kiinnityspisteet on samat, mutta hammastankoon tuleva akselinpätkä ristinivelen alapuolella on erillainen (Xantiassa boorit ja 605 nelikulmainen). Lisäksi virtalukko tulee eri kulmaan ja on hieman eri pituinen, joten hylkyyn meni.
2. Xantian etäisyyden ...
Kirjoittaja 405 T16
11.11.2012 22:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantia X1 Ohjauspyörän etäisyyden säätö
Vastaukset: 9
Luettu: 4799

Re: Xantiaan ohjauspyörän etäisyyden säätö

Kakkoskoppaisessa on ainoastaan korkeussäätö tietääkseni,etäisyyssäätöä ei tietääkseni ole. Millaisessa asennossa istut (makaat)?
itsellä pituutta 193cm ja ratti on mielestäni loistokohdassa normaaliin ajoasentoon nähden.
2. Xantian etäisyyden säätö oli vain kaverin mutuilua.. Eli siitä ei saa ...
Kirjoittaja 405 T16
11.11.2012 16:57
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantia X1 Ohjauspyörän etäisyyden säätö
Vastaukset: 9
Luettu: 4799

Xantia X1 Ohjauspyörän etäisyyden säätö

Tuli ostettua 1997 vuosimallin Xantia Activa ja auto on muuten aivan loistava, mutta pitkälle kuskille ratti jää liian kauas eteen.
Ominaisuus on tuttu jo pösöstä, jossa polkimet myös niin lähellä rattia että pitää ajaa joko kädet suorana tai jalat längellään.
Onko kukaan tutkinut sopiiko jostain ...