Haku löysi 20 tulosta

Kirjoittaja citroen c5
12.04.2014 22:16
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 automaattiloota 2002
Vastaukset: 14
Luettu: 8602

Re: C5 automaattiloota 2002

Onko vaikea vaihtaa??
Kirjoittaja citroen c5
12.04.2014 11:49
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 automaattiloota 2002
Vastaukset: 14
Luettu: 8602

Re: C5 automaattiloota 2002

Jep, tomaatti teki sen taas ... tuli kiihdytettyä punaisista ja tomaatti nytkähti pahasti ykkösen jälkeen, service valo syttyi ja samoin vikailmoitus Automatic Gear Fault.(automatic gear box fault) Ajettiin perille ilmeisesti jollain hätäohjelmalla. Kun taas parin tunnin päästä matkan piti jatkua ...
Kirjoittaja citroen c5
11.04.2014 10:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 automaattiloota 2002
Vastaukset: 14
Luettu: 8602

Re: C5 automaattiloota 2002

Mistä sitä öljyä voi tarkistaa..
Kirjoittaja citroen c5
10.04.2014 20:45
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 automaattiloota 2002
Vastaukset: 14
Luettu: 8602

C5 automaattiloota 2002

Moi kaikki! tarvin apua. Lootan toiminta kiukuttaa: Siis kylmänä, sitten sytyi servis valo ja joku teksti... sitten samutan auto ja käynti uudestan ja toimii hyvin..

Ei minkäänlaista vaihtologiikkaa havaittavissa, vaihtaa miten sattuu..

Huvittavimpia" ovat tilanteet, joissa ajetaan tasakaasulla ...
Kirjoittaja citroen c5
17.03.2014 18:37
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Paineensäädin
Vastaukset: 3
Luettu: 2999

Re: Paineensäädin

ok,kiitos
Kirjoittaja citroen c5
16.03.2014 20:13
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Paineensäädin
Vastaukset: 3
Luettu: 2999

Paineensäädin

Moi! missä päin paineensäädin citroen c5hdi, kun avaimet otan pois virt,lukkosta ja auto silti käy noin 3s.. moottorivalo palaa ja ANTI POLLUTION FAULT! joku sanoi , että säädin on liikainen..kiitos
Kirjoittaja citroen c5
09.12.2012 15:40
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi -2001 keskuslukitus
Vastaukset: 6
Luettu: 7179

Re: C5 2.0hdi -2001 keskuslukitus

voisko joku kertoa missä citroen c5 on kauko-ohjaimen vastaanotin autossa, ohjain ei toimi ja vika paikallistettu vastaanottimeen (joku anteeni) siis avain lähettä signaali,mutta auto ei otta ... Vastaanotin on siellä ratin alla olevassa viiksipaketissa.

Olisikos kuitenkin niin, että se kauko ...
Kirjoittaja citroen c5
09.12.2012 15:28
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella
Vastaukset: 38
Luettu: 26609

Re: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella

Jep, HDI:n lohkolämmitin vaihtui juurikin tuon takia säteilylämmittimeen. Jokioisissa on ihan oikeaa tietoa. Ja kyllä se lohkolämmitin toimii, koska aiheuttaa tuon ongelman, rikkinäisellä ei tulisi.

kyll tuo lohkolämmitin toimii...mitä eroa lohko ja säteilylohkolämmitin ???kuinka saa auton ...
Kirjoittaja citroen c5
04.12.2012 19:25
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella
Vastaukset: 38
Luettu: 26609

Re: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella

autossa ei toimii lohkolämitin...siis kun se on kiinni niin ei kuulu mitään ääntä???voiko se vaikutta tuon mittarin nousu???ilman lohkoa lahde käyntiin ja mittari toimii hyvin...mutta jos roikassa kiinni ja kun otta pois ja käyntiin niin mittari nouse melkein heti, sitten samutaan ja uudest.käyntiin ...
Kirjoittaja citroen c5
04.12.2012 11:54
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella
Vastaukset: 38
Luettu: 26609

Re: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella

pimpelipompeli kirjoitti:Tarkasta että akun +navasta lähtevä johtonippu on kunnolla kiinni, oma yksilö teki lämpömitarin punaiselle nousua kun yksi johto oli heikolla kontaktilla. Vaihdoin lämpötila-anturinkin, muttei vaikuttanut. Anturin piiri sai sähkön ilmeisesti tuon heiluvan johdon kautta,
ok,kiitos
Kirjoittaja citroen c5
04.12.2012 10:31
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella
Vastaukset: 38
Luettu: 26609

Re: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella

Tämä ongelmahan on ollut aina tuossa vanhemmassa hdi koneessa. Ja siihenhän ei valmistajan mukaan saa käyttää edes lohkossa olevaa vesilämppäriä. Mutta monet tuollasen laittaa kun on tehokkaampi ja sitten on näitä ongelmia.

Mutta jos otat lämmmitysjohdon irti muutaman minuutin ennen kuin ...
Kirjoittaja citroen c5
03.12.2012 15:44
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella
Vastaukset: 38
Luettu: 26609

Re: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella

Moi!C5 - moottorilämmöt punaisella..siis aamula kun laitoin käyntin niin melkein heti nouse lämpömittari ylös ja tule STOP merkki,sitten kun ajan vähän aikaan ja sitten sammutan,niin hetkin päästä taas toimii normal..???missä vika on??kiitos
Olisiko jäähdytysnesteet jäässä tai vesipumppu rikki ...
Kirjoittaja citroen c5
03.12.2012 15:43
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella
Vastaukset: 38
Luettu: 26609

Re: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella

kaselin kirjoitti:onko lohkolämppärissä?
on,kuinka niin???
Kirjoittaja citroen c5
03.12.2012 14:04
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella
Vastaukset: 38
Luettu: 26609

C5 2.0hdi - moottorilämmöt punaisella

Moi!C5 - moottorilämmöt punaisella..siis aamula kun laitoin käyntin niin melkein heti nouse lämpömittari ylös ja tule STOP merkki,sitten kun ajan vähän aikaan ja sitten sammutan,niin hetkin päästä taas toimii normal..???missä vika on??kiitos
Kirjoittaja citroen c5
28.11.2012 19:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi -2001 keskuslukitus
Vastaukset: 6
Luettu: 7179

Re: C5 2.0hdi -2001 keskuslukitus

voisko joku kertoa missä citroen c5 on kauko-ohjaimen vastaanotin autossa, ohjain ei toimi ja vika paikallistettu vastaanottimeen (joku anteeni) siis avain lähettä signaali,mutta auto ei otta ... Vastaanotin on siellä ratin alla olevassa viiksipaketissa.

Olisikos kuitenkin niin, että se kauko ...
Kirjoittaja citroen c5
27.11.2012 23:45
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi -2001 keskuslukitus
Vastaukset: 6
Luettu: 7179

C5 2.0hdi -2001 keskuslukitus

voisko joku kertoa missä citroen c5 on kauko-ohjaimen vastaanotin autossa, ohjain ei toimi ja vika paikallistettu vastaanottimeen (joku anteeni) siis avain lähettä signaali,mutta auto ei otta ...
Kirjoittaja citroen c5
25.11.2012 22:28
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi -2001 Kauko-ohjattava keskuslukitus
Vastaukset: 5
Luettu: 4794

Re: C5 2.0hdi -2001 Kauko-ohjattava keskuslukitus

mulla ekä kuvassa johto irti,kun en löydä sille paikka...mihin se kuuluu...
vai puuttuuko sieltä jotain??? kauko-ohjaus ei toimii,vain keskus toimii avaimella...veholla sanoivat joku anteeni???ja maksaa uusi homma joku 700e???
Kirjoittaja citroen c5
25.11.2012 22:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi -2001 Kauko-ohjattava keskuslukitus
Vastaukset: 5
Luettu: 4794

Re: C5 2.0hdi -2001 Kauko-ohjattava keskuslukitus

siis mulla on tommoinen rasia...
Kirjoittaja citroen c5
25.11.2012 20:03
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi -2001 Kauko-ohjattava keskuslukitus
Vastaukset: 5
Luettu: 4794

Re: C5 2.0hdi -2001 Kauko-ohjattava keskuslukitus

toimiiko sitte kauko-ohjaus???
Kirjoittaja citroen c5
25.11.2012 19:09
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2.0hdi -2001 Kauko-ohjattava keskuslukitus
Vastaukset: 5
Luettu: 4794

C5 2.0hdi -2001 Kauko-ohjattava keskuslukitus

Moi!miksi tää sininen johto on irti ja mikä se on...?missä autossa on keskuslukituksen ohjausboxi?kiitos :roll: