Haku löysi 8 tulosta

Kirjoittaja SRMK
31.10.2014 10:21
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Lasinpyyhkijöiden mekanismin yhteensopivuus?
Vastaukset: 1
Luettu: 2159

Lasinpyyhkijöiden mekanismin yhteensopivuus?

Vm. 2005 Jumperista katkes kuskinpuoleisen pyyhkijän varsi melkein juuresta. Tämä taas johtuu siitä, että
vartta ei saanut enää kireälle, vaan ajonopeuden noustessa yli 60 km/h pyyhkijä karkas aina toimiessaan
tuulilasin ulkopuolelle ja lopulta sitten katkesi.

Näitä tuulilasinpyyhkijöiden ...
Kirjoittaja SRMK
07.08.2013 08:29
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
Vastaukset: 6
Luettu: 3558

Re: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?

Vielä lisätäkseni tuohon halpa ja hyvä - asiaan..

Kysyin tarjousta vetonivelien vaihdosta Seinäjoelta merkkiliikkeestä. Hinta vaatimattomat 900 euroa vaihdettuna.
Ei kuulemma saa alkuperäistä vetoniveltä, vaan tulee aina myös vetoakseli. Mahtavaa.
Kirjoittaja SRMK
31.07.2013 14:18
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
Vastaukset: 6
Luettu: 3558

Re: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?

Kyllä mulla on tavannu muissa laitteissa kestää Motonetin vetarit useamman vuoden.
On ollu henkilö- ja pakettiautoa. Ei kai nää nyt näis schaisseja voi olla :o

Alkuperäiset vetaritkin muka kestää vuoden päivät, väitti yks ukko.
Kirjoittaja SRMK
30.07.2013 13:53
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
Vastaukset: 6
Luettu: 3558

Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?

Mulle vaihdettiin uudet vetarit (Motonetin sellaiset) helmikuussa, jonka jälkeen mittariin on kertynyt n. 10000 kilometriä.
Nyt vetarit naputtaa taas. Kyllä kai nyt vois kuvitella, että jopa tarvikekamat pitäis kestää vähän pidempään? Liekö sitten
korjaamo ryssinyt asennuksen jotenkin. En pääse ...
Kirjoittaja SRMK
02.03.2013 11:57
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jumper huolto-ohjelma
Vastaukset: 2
Luettu: 2963

Re: Jumper huolto-ohjelma

Kiitos vastauksesta, pitääpä tarkistaa miltä tuo pumppu näyttää. Jarrut menee nyt yhdellä rysäyksellä uusiksi
sekä edestä että takaa ja samalla vaihtuu myös vetarit, kun pitävät raksutusta liikkeelle lähtiessä.

Muuten sitten vaan perushuoltoa, jakohihna on vaihdettu ajallaan 140 tkm kohdalla.
Kirjoittaja SRMK
21.02.2013 16:44
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jumper huolto-ohjelma
Vastaukset: 2
Luettu: 2963

Jumper huolto-ohjelma

Olisko kellään laittaa linkkiä tms. Jumper 2005 huolto-ohjelmaan? En ainakaan äkkiseltään löytäny netistä.

Auto on siis vm. 05 Jumper ja 2.2 HDI koneella, 200tkm huolto olis ihan käsillä. Mitä sisältää?
Kirjoittaja SRMK
29.12.2012 15:24
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa
Vastaukset: 3
Luettu: 2721

Re: Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa

Kiitos, näillä päästään jo helpommassa, eli kaiutinasioissa liikkeelle.
Kirjoittaja SRMK
29.12.2012 13:55
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa
Vastaukset: 3
Luettu: 2721

Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa

Uusi Sitikoitsija ilmoittautuu joukkoon tummaan ;)

Kalustona on vm. 2005 Jumper 2.2 HDI ja lienee 100 hv koneella tai jotain sen suuntaista.
Nyt pitäis saada Webastoon telestart, mistä tuollaista kannattais lähteä ostamaan ja onko
hankala asentaa itse? Jonkun verran on tullu väännettyä autojen ...