Vm. 2005 Jumperista katkes kuskinpuoleisen pyyhkijän varsi melkein juuresta. Tämä taas johtuu siitä, että
vartta ei saanut enää kireälle, vaan ajonopeuden noustessa yli 60 km/h pyyhkijä karkas aina toimiessaan
tuulilasin ulkopuolelle ja lopulta sitten katkesi.
Näitä tuulilasinpyyhkijöiden ...
Haku löysi 8 tulosta
- 31.10.2014 10:21
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Lasinpyyhkijöiden mekanismin yhteensopivuus?
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2159
- 07.08.2013 08:29
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3558
Re: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
Vielä lisätäkseni tuohon halpa ja hyvä - asiaan..
Kysyin tarjousta vetonivelien vaihdosta Seinäjoelta merkkiliikkeestä. Hinta vaatimattomat 900 euroa vaihdettuna.
Ei kuulemma saa alkuperäistä vetoniveltä, vaan tulee aina myös vetoakseli. Mahtavaa.
Kysyin tarjousta vetonivelien vaihdosta Seinäjoelta merkkiliikkeestä. Hinta vaatimattomat 900 euroa vaihdettuna.
Ei kuulemma saa alkuperäistä vetoniveltä, vaan tulee aina myös vetoakseli. Mahtavaa.
- 31.07.2013 14:18
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3558
Re: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
Kyllä mulla on tavannu muissa laitteissa kestää Motonetin vetarit useamman vuoden.
On ollu henkilö- ja pakettiautoa. Ei kai nää nyt näis schaisseja voi olla
Alkuperäiset vetaritkin muka kestää vuoden päivät, väitti yks ukko.
On ollu henkilö- ja pakettiautoa. Ei kai nää nyt näis schaisseja voi olla
Alkuperäiset vetaritkin muka kestää vuoden päivät, väitti yks ukko.
- 30.07.2013 13:53
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3558
Jumper kuluttaa vetoniveliä urakalla?
Mulle vaihdettiin uudet vetarit (Motonetin sellaiset) helmikuussa, jonka jälkeen mittariin on kertynyt n. 10000 kilometriä.
Nyt vetarit naputtaa taas. Kyllä kai nyt vois kuvitella, että jopa tarvikekamat pitäis kestää vähän pidempään? Liekö sitten
korjaamo ryssinyt asennuksen jotenkin. En pääse ...
Nyt vetarit naputtaa taas. Kyllä kai nyt vois kuvitella, että jopa tarvikekamat pitäis kestää vähän pidempään? Liekö sitten
korjaamo ryssinyt asennuksen jotenkin. En pääse ...
- 02.03.2013 11:57
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumper huolto-ohjelma
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2963
Re: Jumper huolto-ohjelma
Kiitos vastauksesta, pitääpä tarkistaa miltä tuo pumppu näyttää. Jarrut menee nyt yhdellä rysäyksellä uusiksi
sekä edestä että takaa ja samalla vaihtuu myös vetarit, kun pitävät raksutusta liikkeelle lähtiessä.
Muuten sitten vaan perushuoltoa, jakohihna on vaihdettu ajallaan 140 tkm kohdalla.
sekä edestä että takaa ja samalla vaihtuu myös vetarit, kun pitävät raksutusta liikkeelle lähtiessä.
Muuten sitten vaan perushuoltoa, jakohihna on vaihdettu ajallaan 140 tkm kohdalla.
- 21.02.2013 16:44
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumper huolto-ohjelma
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2963
Jumper huolto-ohjelma
Olisko kellään laittaa linkkiä tms. Jumper 2005 huolto-ohjelmaan? En ainakaan äkkiseltään löytäny netistä.
Auto on siis vm. 05 Jumper ja 2.2 HDI koneella, 200tkm huolto olis ihan käsillä. Mitä sisältää?
Auto on siis vm. 05 Jumper ja 2.2 HDI koneella, 200tkm huolto olis ihan käsillä. Mitä sisältää?
- 29.12.2012 15:24
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2721
Re: Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa
Kiitos, näillä päästään jo helpommassa, eli kaiutinasioissa liikkeelle.
- 29.12.2012 13:55
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2721
Jumperin webastoon kaukosäädin + kaiutinasiaa
Uusi Sitikoitsija ilmoittautuu joukkoon tummaan ;)
Kalustona on vm. 2005 Jumper 2.2 HDI ja lienee 100 hv koneella tai jotain sen suuntaista.
Nyt pitäis saada Webastoon telestart, mistä tuollaista kannattais lähteä ostamaan ja onko
hankala asentaa itse? Jonkun verran on tullu väännettyä autojen ...
Kalustona on vm. 2005 Jumper 2.2 HDI ja lienee 100 hv koneella tai jotain sen suuntaista.
Nyt pitäis saada Webastoon telestart, mistä tuollaista kannattais lähteä ostamaan ja onko
hankala asentaa itse? Jonkun verran on tullu väännettyä autojen ...