Haku löysi 7 tulosta

Kirjoittaja olliboi
18.04.2014 10:57
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: BX 16valve käyntiongelma
Vastaukset: 14
Luettu: 8574

Re: BX 16valve käyntiongelma

Autoon oli asennettu tarvike sytytysyksikkö, joka ei ilmeisesti toiminut oikein,-> vaihdettiin alkuperäinen varaosa. Ruiskusuuttimet vaihdettiin myös. Jompi kumpi näistä siis aiheutti käyntiongelmat. Nyt käy taas hyvin.
Kiitos vastauksista.
Kirjoittaja olliboi
24.12.2013 08:36
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: BX 16valve käyntiongelma
Vastaukset: 14
Luettu: 8574

Re: BX 16valve käyntiongelma

Se vaan vähän hankaloittaa tota, ettei vikakoodeja pysty lukemaan. Boxissa siis varmaan jotain vikaa..
Kirjoittaja olliboi
23.12.2013 16:40
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: BX 16valve käyntiongelma
Vastaukset: 14
Luettu: 8574

Re: BX 16valve käyntiongelma

hogander. Kiitos ohjeista. Pitää ottaa selvää paljonko veloittavat korjaamolla tunnissa, että kannattaako mun alkaa tollaista itse väsäämään, jos korjaamolla saavat testattua suht edullisesti.

Kaseva. Ei ole ainakaan mun omistuksessa(reilu vuos) putsattu, enkä usko et pitkään aikaan muutenkaan ...
Kirjoittaja olliboi
22.12.2013 20:50
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: BX 16valve käyntiongelma
Vastaukset: 14
Luettu: 8574

Re: BX 16valve käyntiongelma

Joo. mulle se reikä penkissä ei oo kyl mikään iso ongelma :D ainakaan näihin oikeisiin vikoihin verrattuna, joita on riittänyt. kohta on kaikki osat vaihdettu :P
Kirjoittaja olliboi
22.12.2013 20:16
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: BX 16valve käyntiongelma
Vastaukset: 14
Luettu: 8574

Re: BX 16valve käyntiongelma

Moi Ralle! Bensapumppuun ei mun tietääkseni oo koskettu, eli vikahan voi olla siinäkin.. ku ois vaan joku paikka missä vois ite sen tarkistaa ennen ku vie taas huoltoon, joka on kyllä jo varattu 8.1 jolloin saa viimeistään tietää vähän lisää. Ollaan muuten nähty joskus Keken kautta..
Kirjoittaja olliboi
22.12.2013 16:04
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: BX 16valve käyntiongelma
Vastaukset: 14
Luettu: 8574

Re: BX 16valve käyntiongelma

Eli siis korjaamon henkilökunnalta loppui ideat ja hain auton takaisin.
Tulpat vaihdoin kesällä btw.
Kirjoittaja olliboi
22.12.2013 15:45
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: BX 16valve käyntiongelma
Vastaukset: 14
Luettu: 8574

BX 16valve käyntiongelma

Moi!

Osaisiko kukaan veikata, mikä voisi olla vikana? BX 16valve ei välillä meinaa käynnistyä, ei välillä pysy käynnissä kovin pitkään, nykii ajossa.. varsinkin kiihdyttäessä pahasti, vapaalla kaasua painettaessa pakoputki paukkuu, eikä kierrokset nouse normaalisti. Autoon on hiljattain vaihdettu ...