Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja Matti-H
12.05.2013 14:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C4:n ilmastointi ei toimi kuskin puolella
Vastaukset: 1
Luettu: 2497

C4:n ilmastointi ei toimi kuskin puolella

Terve,

Eli kyseessä on 2006 vuoden 1,6l bensa c4, jonka ilmastointi puhaltaa pelkkää kuumaa kuskille, vaikka säätö olisi missä asennossa.
Google kertoi, että kyseessä on todennäköisesti ne säätöläpät jotka jumittaa, ja jonkunlaisen korjaussarjan kävin jo jmt:ltä siihen hakemassakin.

Kuitenkin ...