Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja olavihanski
29.04.2013 08:10
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Automaattivaihteisto
Vastaukset: 10
Luettu: 12590

Automaattivaihteisto

Auto on Citroen 5D C5 BREAK 2.0 l AUTOMATIC vuodelta 2005. Onko vika vai ominaisuus, kun ajon aikana vaihteisto paukahtaa ja kytkee vain kolmosvaihteen päälle. Kaikki kojelaudassa olevat vaihteistovalot syttyvät ja kuvaruutuun tulee teksti "Gearbox faulty". Vian saa kuitattua sammuttamalla moottorin ...