Tarkempi tutkiskelu:
Ei ollutkaan lykännyt vesiä ulos , tiputtanut vain pikkuhiljaa ja asfaltilla lätäkkö näytti paljon pahemmalta.
Joskus kai aiemmalla omistajalla tuo tyhjennysproppu katkennut ja sieltä nokuttaa , helteillä kai sitten enemmän.
Haku löysi 13 tulosta
- 23.05.2013 19:52
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Vedet ulos
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1958
- 23.05.2013 17:33
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Vedet ulos
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1958
Vedet ulos

Näin kävi. Vasta seuraavana päivänä huomasin lätäkön auton alla, oli pysähtymisen jälkeen
tulppa katkennut. Ei vissiin kovin yleistä?
- 05.05.2013 15:16
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Re: Xantiasta hieman tietoa
Mikäs se on ja missä?Tapsa 63 kirjoitti:Kaksoisrele sökö...
- 05.05.2013 06:47
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Re: Xantiasta hieman tietoa
No sepä se. Onneksi näitä keskustelupalstoja on, missä saa vinkkejä.PietuG kirjoitti: Oletko tarkistanut bensapumpun releen liitokset? Hankala on tuollaista satunnaista vikaa lähteä selvittelemään, kun pätkäisyjä ei tunnu yhdistävän mikään yhteinen nimittäjä tai tilanne, vaan pätkäisyjä tulee satunnaisesti.
- 04.05.2013 19:09
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Re: Xantiasta hieman tietoa
Ei pala vikavalot eikä muutkaan kun pätkäisee, enkä ole huomannut eroa kaarteessa tai suoralla pätkimisessä.
Ei ssiis pätki kuin kerran pari päivässä, riippuu paljonko ajaa. Tänään ajoin 120km,yhteensä 4 pätkäisyä; kaksi pienempää pätkäisyä, kerran jäi tienposkeen ja kerran pidemmän pätkäisyn ...
Ei ssiis pätki kuin kerran pari päivässä, riippuu paljonko ajaa. Tänään ajoin 120km,yhteensä 4 pätkäisyä; kaksi pienempää pätkäisyä, kerran jäi tienposkeen ja kerran pidemmän pätkäisyn ...
- 04.05.2013 18:06
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Re: Xantiasta hieman tietoa
No tänään sitten jo jäi matkallekkin sillä pätkäsi sen verran pitkään että jäätiin tienposkeen. Mutta siitä taas lähdettiin matkaan ku startattiin.
Sytytysvirta katkeaa tai bensa katkeaa, kumpiko? Miten sen selvittää?
Sytytysvirta katkeaa tai bensa katkeaa, kumpiko? Miten sen selvittää?
- 03.05.2013 12:05
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Kysymys Xantian AL4 laatikosta
- Vastaukset: 22
- Luettu: 15890
Re: Kysymys Xantian AL4 laatikosta
No viive on ehkä sekunnin luokkaa, ajettukin autolla on 250tkm, muuten lodju toimii ok.
- 03.05.2013 11:14
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Re: Xantiasta hieman tietoa
Mikähän tuon nykäisyn aiheuttaa? Taas kiihdyttäessä pätkäisi, mutta matka jatkui.
- 03.05.2013 11:13
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Kysymys Xantian AL4 laatikosta
- Vastaukset: 22
- Luettu: 15890
Re: Kysymys Xantian AL4 laatikosta
Mitenkäs nopeasti veto pitäisi kytkeytyä päälle kun D:lle laitetaan?
- 30.04.2013 19:31
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Re: Xantiasta hieman tietoa
Kiitokset vinkistä, pitääpä kaivaa kolvi jostain kätköistä.
- 30.04.2013 18:10
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Re: Xantiasta hieman tietoa
Luultavasti kyseessä uudemman korimallin Xantia jos mittari näyttää liikaa kierroksia,omaani en muulla saanut kuntoon kuin irroittamalla viisarin ja moottori käydessä painamalla sen n. vajaaseen tonniin. Tuota ennen kannattaa kuitenkin tarkastaa kulkineen sekä päämadoitukset että mittariston ...
- 29.04.2013 21:54
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Re: Xantiasta hieman tietoa
En nyt varmasti mene sanomaan mutta moootori taisi vain pätkäistä, radio taisi kyllä toimia koko ajan.Kami kirjoitti:
Meneekö pätkäistessä myös kojelaudan valot ja radio pimeäksi vai vain moottori pätkäisee?
- 29.04.2013 20:58
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantiasta hieman tietoa
- Vastaukset: 22
- Luettu: 12428
Xantiasta hieman tietoa
Uusi sitikan omistaja tuli sitten meikästä. Pari kysymystä autosta.
Naksutus on aika tiheää tyhjäkäynnillä, ilmeisesti varaajapallon vaihto
auttaa konetilaan tässä tilanteessa.About sekunnin välinen naksutus. Mitä voi seurata jossei laita kuntoon?
Sitten ajossa pätkäisi kerran, niinkuin virrat ...
Naksutus on aika tiheää tyhjäkäynnillä, ilmeisesti varaajapallon vaihto
auttaa konetilaan tässä tilanteessa.About sekunnin välinen naksutus. Mitä voi seurata jossei laita kuntoon?
Sitten ajossa pätkäisi kerran, niinkuin virrat ...