Haku löysi 13 tulosta

Kirjoittaja uffa
23.05.2013 19:52
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Vedet ulos
Vastaukset: 1
Luettu: 1958

Re: Vedet ulos

Tarkempi tutkiskelu:
Ei ollutkaan lykännyt vesiä ulos , tiputtanut vain pikkuhiljaa ja asfaltilla lätäkkö näytti paljon pahemmalta.
Joskus kai aiemmalla omistajalla tuo tyhjennysproppu katkennut ja sieltä nokuttaa , helteillä kai sitten enemmän.
Kirjoittaja uffa
23.05.2013 17:33
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Vedet ulos
Vastaukset: 1
Luettu: 1958

Vedet ulos

Kuva

Näin kävi. Vasta seuraavana päivänä huomasin lätäkön auton alla, oli pysähtymisen jälkeen
tulppa katkennut. Ei vissiin kovin yleistä?
Kirjoittaja uffa
05.05.2013 15:16
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Re: Xantiasta hieman tietoa

Tapsa 63 kirjoitti:Kaksoisrele sökö...
Mikäs se on ja missä?
Kirjoittaja uffa
05.05.2013 06:47
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Re: Xantiasta hieman tietoa

PietuG kirjoitti: Oletko tarkistanut bensapumpun releen liitokset? Hankala on tuollaista satunnaista vikaa lähteä selvittelemään, kun pätkäisyjä ei tunnu yhdistävän mikään yhteinen nimittäjä tai tilanne, vaan pätkäisyjä tulee satunnaisesti.
No sepä se. Onneksi näitä keskustelupalstoja on, missä saa vinkkejä.
Kirjoittaja uffa
04.05.2013 19:09
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Re: Xantiasta hieman tietoa

Ei pala vikavalot eikä muutkaan kun pätkäisee, enkä ole huomannut eroa kaarteessa tai suoralla pätkimisessä.
Ei ssiis pätki kuin kerran pari päivässä, riippuu paljonko ajaa. Tänään ajoin 120km,yhteensä 4 pätkäisyä; kaksi pienempää pätkäisyä, kerran jäi tienposkeen ja kerran pidemmän pätkäisyn ...
Kirjoittaja uffa
04.05.2013 18:06
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Re: Xantiasta hieman tietoa

No tänään sitten jo jäi matkallekkin sillä pätkäsi sen verran pitkään että jäätiin tienposkeen. Mutta siitä taas lähdettiin matkaan ku startattiin.
Sytytysvirta katkeaa tai bensa katkeaa, kumpiko? Miten sen selvittää?
Kirjoittaja uffa
03.05.2013 12:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Kysymys Xantian AL4 laatikosta
Vastaukset: 22
Luettu: 15890

Re: Kysymys Xantian AL4 laatikosta

No viive on ehkä sekunnin luokkaa, ajettukin autolla on 250tkm, muuten lodju toimii ok.
Kirjoittaja uffa
03.05.2013 11:14
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Re: Xantiasta hieman tietoa

Mikähän tuon nykäisyn aiheuttaa? Taas kiihdyttäessä pätkäisi, mutta matka jatkui.
Kirjoittaja uffa
03.05.2013 11:13
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Kysymys Xantian AL4 laatikosta
Vastaukset: 22
Luettu: 15890

Re: Kysymys Xantian AL4 laatikosta

Mitenkäs nopeasti veto pitäisi kytkeytyä päälle kun D:lle laitetaan?
Kirjoittaja uffa
30.04.2013 19:31
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Re: Xantiasta hieman tietoa

Kiitokset vinkistä, pitääpä kaivaa kolvi jostain kätköistä.
Kirjoittaja uffa
30.04.2013 18:10
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Re: Xantiasta hieman tietoa

Luultavasti kyseessä uudemman korimallin Xantia jos mittari näyttää liikaa kierroksia,omaani en muulla saanut kuntoon kuin irroittamalla viisarin ja moottori käydessä painamalla sen n. vajaaseen tonniin. Tuota ennen kannattaa kuitenkin tarkastaa kulkineen sekä päämadoitukset että mittariston ...
Kirjoittaja uffa
29.04.2013 21:54
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Re: Xantiasta hieman tietoa

Kami kirjoitti:
Meneekö pätkäistessä myös kojelaudan valot ja radio pimeäksi vai vain moottori pätkäisee?
En nyt varmasti mene sanomaan mutta moootori taisi vain pätkäistä, radio taisi kyllä toimia koko ajan.
Kirjoittaja uffa
29.04.2013 20:58
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xantiasta hieman tietoa
Vastaukset: 22
Luettu: 12428

Xantiasta hieman tietoa

Uusi sitikan omistaja tuli sitten meikästä. Pari kysymystä autosta.

Naksutus on aika tiheää tyhjäkäynnillä, ilmeisesti varaajapallon vaihto
auttaa konetilaan tässä tilanteessa.About sekunnin välinen naksutus. Mitä voi seurata jossei laita kuntoon?

Sitten ajossa pätkäisi kerran, niinkuin virrat ...