Haku löysi 2 tulosta
- 18.05.2013 01:09
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara 1.8 16v -99
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3823
Re: Xsara 1.8 16v -99
XU? löytyy siis kaasuläppä kotelon kupeesta vai ei ?
ei nyt oikein ota selvää
ja minkä lainen kokoneinen on tyhjääyntimoottori?
- 18.05.2013 00:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara 1.8 16v -99
- Vastaukset: 6
- Luettu: 3823
Xsara 1.8 16v -99
Xsaraan ilmaantui talven aikana kiusallinen
ongelma: Kun moottori lämpenee, moottorin
tyhjäkäyntikierrokset ovat n. 1200-1500 rpm ja
jos tällöin polkaisee kaasua, kierrokset jäävät
3000 rpm tienoille eivätkä laske ennenkuin lähtee
liikkeelle tai sammuttaa moottorin. Jos moottorin
sammuttaa ...
ongelma: Kun moottori lämpenee, moottorin
tyhjäkäyntikierrokset ovat n. 1200-1500 rpm ja
jos tällöin polkaisee kaasua, kierrokset jäävät
3000 rpm tienoille eivätkä laske ennenkuin lähtee
liikkeelle tai sammuttaa moottorin. Jos moottorin
sammuttaa ...