Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja bwjux
18.05.2013 01:09
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara 1.8 16v -99
Vastaukset: 6
Luettu: 3823

Re: Xsara 1.8 16v -99

XU? löytyy siis kaasuläppä kotelon kupeesta vai ei ? :D ei nyt oikein ota selvää :D ja minkä lainen kokoneinen on tyhjääyntimoottori?
Kirjoittaja bwjux
18.05.2013 00:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara 1.8 16v -99
Vastaukset: 6
Luettu: 3823

Xsara 1.8 16v -99

Xsaraan ilmaantui talven aikana kiusallinen
ongelma: Kun moottori lämpenee, moottorin
tyhjäkäyntikierrokset ovat n. 1200-1500 rpm ja
jos tällöin polkaisee kaasua, kierrokset jäävät
3000 rpm tienoille eivätkä laske ennenkuin lähtee
liikkeelle tai sammuttaa moottorin. Jos moottorin
sammuttaa ...