Haku löysi 3 tulosta
- 17.05.2013 18:09
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsaran peilit
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1771
Xsaran peilit
Elikkäs tarviiko koko peilit irrottaa että saa peilien kuoret irti ? Ulkoreunasta tuntuis kynnellä hiukan irtoavan, mutta onko ruuveilla jotenkin kiinni ? Vaiko vain jotenkin nipsuilla. Ois tarkotus maalata korin väriin. Näkyi edellinen omistaja olleen ostanut molemmat uudet. Kiitos etukäteen ...
- 11.05.2013 17:26
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Akun irroitus.
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4682
Re: Akun irroitus.
Kiitos.
- 11.05.2013 15:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Akun irroitus.
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4682
Akun irroitus.
Elikkäs voiko Xsara 1.6 8-tappisen 2000 vuoden mallin akun irrottaa huoletta ilman, että kojetauluun jää palamaan valoja ku joulukuuseen ? Eli tarviiko mennä Vehoon kuittaamaan valoja tai kauko-ohjain avainta ohjelmoimaan ?