Vika löytyi.
Sulake oli palanut. Käyttöohjeessa puhaltimelle on merkattu sulake numero 5. Ulkolaisesta kytkiksestä löytyi sulake numero 21.
Käyttöohjeen mukaan siinä pitäisi olla 10A sulake, kytkentäkaavion mukaan 30A.
Eli korjaus yksinkertainen. Vaihdoin 21 paikkaan 30A sulakkeen ja homma pelaa ...
Haku löysi 6 tulosta
- 19.09.2013 23:12
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia 99 lämmityslaite / automaatti-ilmastointi
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4248
- 04.09.2013 15:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia 99 lämmityslaite / automaatti-ilmastointi
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4248
Re: Xantia 99 lämmityslaite / automaatti-ilmastointi
Kiitos vinkeistä.
Mistä kohtaa aletaan purkamaan, jotta säätimeen ja moottoriin pääsee näppärimmin käsiksi?
PS vuosimalli olikin 2000 eikä 1999
Mistä kohtaa aletaan purkamaan, jotta säätimeen ja moottoriin pääsee näppärimmin käsiksi?
PS vuosimalli olikin 2000 eikä 1999
- 03.09.2013 22:40
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia 99 lämmityslaite / automaatti-ilmastointi
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4248
Xantia 99 lämmityslaite / automaatti-ilmastointi
Lämmityslaite / automaatti-ilmastointi on mykkä, eli:
- Puhallin ei pyöri
- Lämpötilan säätö ei toimi
Mittasin puhaltimen säätimen, eli säätövivun "piirilevypotikan" ja siellä tuntuisi olevan jännite.
Onko kenelläkään tietoa, mikä voisi olla vialla ja miten korjata?
Sulakkeet kojelaudan alla on ...
- Puhallin ei pyöri
- Lämpötilan säätö ei toimi
Mittasin puhaltimen säätimen, eli säätövivun "piirilevypotikan" ja siellä tuntuisi olevan jännite.
Onko kenelläkään tietoa, mikä voisi olla vialla ja miten korjata?
Sulakkeet kojelaudan alla on ...
- 07.06.2013 20:14
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia jousitus ja jarrut ei toimi öljynv. jälkeen
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4293
Re: Xantia jousitus ja jarrut ei toimi öljynv. jälkeen
Kiitos ohjeista.
Kuula löytyi öljyastiasta ja taas mennään pehmyesti.
Kuula löytyi öljyastiasta ja taas mennään pehmyesti.
- 07.06.2013 10:25
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia jousitus ja jarrut ei toimi öljynv. jälkeen
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4293
Re: Xantia jousitus ja jarrut ei toimi öljynv. jälkeen
No tottakai aukasin sen kokonaan
O-rengas on paikoillaan, mutta mitäköhän muuta siellä on? Pitääpä kaivella tuota jäteöljyastiaa. Toivottavasti ne on siellä eikä öljynerotuskaivossa...
Kiitos tiedosta
Kiitos tiedosta
- 07.06.2013 09:42
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xantia jousitus ja jarrut ei toimi öljynv. jälkeen
- Vastaukset: 6
- Luettu: 4293
Xantia jousitus ja jarrut ei toimi öljynv. jälkeen
Xantia HDi 2,0 1999
Alkuperäinen oire, ohjaustehostin takelteli ja takajousitus reagoi nostoon ja laskuun hitaampaa kuin etu. Pakkasella erityisesti tuo ohjaustehostin, mutta nyt myös lämpimillä.
Vaihdoin LHM seuraavasti:
1. jouset ylös
2. jouset alas
3. auto käynnissä varaajapallolta 12 mm ...
Alkuperäinen oire, ohjaustehostin takelteli ja takajousitus reagoi nostoon ja laskuun hitaampaa kuin etu. Pakkasella erityisesti tuo ohjaustehostin, mutta nyt myös lämpimillä.
Vaihdoin LHM seuraavasti:
1. jouset ylös
2. jouset alas
3. auto käynnissä varaajapallolta 12 mm ...