No niin arvon kohtalotoverit.
Meidän C5 sitruuna naputtaa läpi kierrosalueen erittäin kuuluvasti. Veto on tallella mutta naputus on kova. Voiko olla mahdollista että olisi runkolaakerivika? Ääni on ilmaantunut noin 500 km aikana jolloin on ajettu seka-ajoa ja tänään paheni siihen pisteeseen että ...
Haku löysi 5 tulosta
- 23.07.2013 21:20
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 naputtaa kuten pikakivääri
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2108
- 26.06.2013 00:38
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
- Vastaukset: 5
- Luettu: 3114
Re: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
Nyt purkki vaihdettu ja herjat hävisi. Aikaa vaihtoon meni noin 30 min. KAikki herjat hävisi, toistaiseksi.
- 23.06.2013 01:09
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
- Vastaukset: 5
- Luettu: 3114
Re: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
Joo, ei riitä että ottaa johdon irti eikä riitä että laittaa liittimen oikosulkuun. Koitettiin ehjällä purkilla toisesta autosta niin jo rupesi toimimaan. Säiliön vaihto on edessä jos ei muuta apua löydy ohittamiseen pikaisesti.
- 22.06.2013 14:40
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
- Vastaukset: 5
- Luettu: 3114
Re: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
Jarrupalat on muutamia tuhansia ajetut. Vikakoodin antaa otsikon mukaan eli jarrunesteanturiin ei yhteyttä. Antaa myös samalla Esp\asr Not Functioning herjan joka on suora syy tästä jarrunesteen vähyyden ilmoittamisesta. Kojelaudassa palaa jarrujen merkkivalo ja STOP sekä ESP -merkkivalo, en oikein ...
- 21.06.2013 21:56
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
- Vastaukset: 5
- Luettu: 3114
C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
Tuli ostettua otsikon mukainen sitruuna muutama päivä sitten kun halvalla sain. Monitoiminäyttö herjaa jarrunesteen alhaista pintaa ja nestettä on riittävästi, anturin piuha on ehjä ja koho liikkuu. Vaihdanko koko jarrunestesäiliön antureineen? Onko anturin toimintatapa mikä, voisiko tehdä leimalle ...