Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja Marcitro
23.07.2013 21:20
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 naputtaa kuten pikakivääri
Vastaukset: 0
Luettu: 2108

C5 2,2 Hdi 2001 naputtaa kuten pikakivääri

No niin arvon kohtalotoverit.
Meidän C5 sitruuna naputtaa läpi kierrosalueen erittäin kuuluvasti. Veto on tallella mutta naputus on kova. Voiko olla mahdollista että olisi runkolaakerivika? Ääni on ilmaantunut noin 500 km aikana jolloin on ajettu seka-ajoa ja tänään paheni siihen pisteeseen että ...
Kirjoittaja Marcitro
26.06.2013 00:38
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
Vastaukset: 5
Luettu: 3114

Re: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä

Nyt purkki vaihdettu ja herjat hävisi. Aikaa vaihtoon meni noin 30 min. KAikki herjat hävisi, toistaiseksi.
Kirjoittaja Marcitro
23.06.2013 01:09
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
Vastaukset: 5
Luettu: 3114

Re: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä

Joo, ei riitä että ottaa johdon irti eikä riitä että laittaa liittimen oikosulkuun. Koitettiin ehjällä purkilla toisesta autosta niin jo rupesi toimimaan. Säiliön vaihto on edessä jos ei muuta apua löydy ohittamiseen pikaisesti.
Kirjoittaja Marcitro
22.06.2013 14:40
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
Vastaukset: 5
Luettu: 3114

Re: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä

Jarrupalat on muutamia tuhansia ajetut. Vikakoodin antaa otsikon mukaan eli jarrunesteanturiin ei yhteyttä. Antaa myös samalla Esp\asr Not Functioning herjan joka on suora syy tästä jarrunesteen vähyyden ilmoittamisesta. Kojelaudassa palaa jarrujen merkkivalo ja STOP sekä ESP -merkkivalo, en oikein ...
Kirjoittaja Marcitro
21.06.2013 21:56
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä
Vastaukset: 5
Luettu: 3114

C5 2,2 Hdi 2001 jarrunesteanturiin ei yhteyttä

Tuli ostettua otsikon mukainen sitruuna muutama päivä sitten kun halvalla sain. Monitoiminäyttö herjaa jarrunesteen alhaista pintaa ja nestettä on riittävästi, anturin piuha on ehjä ja koho liikkuu. Vaihdanko koko jarrunestesäiliön antureineen? Onko anturin toimintatapa mikä, voisiko tehdä leimalle ...