Ongelmana 85vm Turbo 1 sen käynti rikkaalla,eli tukehtuu bensaan. Tupruttaa joutokäynnillä mustaa ja kierroksille jos saa härnäämällä,niin savuttaa bem
san katkuista savua silloinkin. Ruiskua ohjaava lämpötila anturi mitattu toimivaksi. Toista ilmamäärämittaria kokeiltu, paluulinja ei tukossa ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 04.08.2013 23:27
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Cx Turbo Gti käyntiongelma?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2084