Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja seppo10
03.07.2013 10:02
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: C5 ja AL4 probleema
Vastaukset: 1
Luettu: 2778

C5 ja AL4 probleema

Joopa, pieniä probleemia C5:n (2.0 bensa 2008) automaattilaatikon kanssa. Pitkällä baanalla tuntuu toimivan ihan normaalisti, mutta nurkkapyörittelyssä aika epäloogista vaihteiden valintaa. Sen verran historiasta, että keväällä laatikko alkoi pitämään ylimääräistä ujellusta joten vein herra Vehon ...