Haku löysi 1 tuloksen
- 03.07.2013 10:02
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 ja AL4 probleema
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2778
C5 ja AL4 probleema
Joopa, pieniä probleemia C5:n (2.0 bensa 2008) automaattilaatikon kanssa. Pitkällä baanalla tuntuu toimivan ihan normaalisti, mutta nurkkapyörittelyssä aika epäloogista vaihteiden valintaa. Sen verran historiasta, että keväällä laatikko alkoi pitämään ylimääräistä ujellusta joten vein herra Vehon ...