Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja visa
18.09.2013 19:58
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Visa ei saa kipinää
Vastaukset: 6
Luettu: 3794

Re: Visa ei saa kipinää

Akun alla on jonkinlaisia viritelmiä, joilla johtoja on jatkettu. Puolanjohto on vaihdettu. Tulpanjohtoja ei ole vaihdettu, mutta olisi varmastikin epätodennäköistä, että ne olisivat kaikki hajonneet samalla kerralla, sillä mikään ei vie kipinää sylinteriin. Taustana vielä, että aluksi auto kävi ...
Kirjoittaja visa
17.09.2013 22:24
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Visa ei saa kipinää
Vastaukset: 6
Luettu: 3794

Visa ei saa kipinää

Tsau,

toivon, että kohtaamani tekninen ongelma ei ole ominaisuus tai ainakaan pysyvä sellainen. Meikämandoliinon 11 RE Visalla on nimittäin lieviä käynnistymisvaikeuksia: se ei saa lainkaan kipinää. Puola on vaihdettu, tulpat on uusittu, virranjakaja on näennäisesti ainakin kannen ja pyörijän ...