Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja mattikupias
11.11.2014 21:45
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara break 1.6, 2001 / ongelmia kaasuläpän kanssa
Vastaukset: 3
Luettu: 3223

Xsara break 1.6, 2001 / ongelmia kaasuläpän kanssa

Hankin toissa kesänä Xsaran perheautoksi ja oikein olen tykännyt menopelistä.
Vie menovettä maltillisesti ja kuljettaa kuitenkin meidän tarpeisiin riittävän reippaasti kahta aikuista ja kahta lasta.
Juurikaan mitään sanomista ei ole ollut - takaluukusta ja vänkärin ovesta on pitänyt uusia ...