Hankin toissa kesänä Xsaran perheautoksi ja oikein olen tykännyt menopelistä.
Vie menovettä maltillisesti ja kuljettaa kuitenkin meidän tarpeisiin riittävän reippaasti kahta aikuista ja kahta lasta.
Juurikaan mitään sanomista ei ole ollut - takaluukusta ja vänkärin ovesta on pitänyt uusia ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 11.11.2014 21:45
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara break 1.6, 2001 / ongelmia kaasuläpän kanssa
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3223