Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja sitikkaC4
23.12.2013 15:24
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Lexia vai Diagbox C5 I:lle ja C6:lle?
Vastaukset: 26
Luettu: 28082

DiagBox

Hei
Asensin kiinanpojan Diagboxin Win7 käyttikseen. Asennuksessa ei mitään ongelmaa, mutta ei sitten millään mene tuo Patch eli rekisteröinti läpi. Tein ohjeen mukaan miljoona kertaa, mutta ei onnistu. YouTubesta olen katsonut ohjeita. Asentanut olen jo vaikka kuinka monta kertaa uudelleen ...