Hei
Asensin kiinanpojan Diagboxin Win7 käyttikseen. Asennuksessa ei mitään ongelmaa, mutta ei sitten millään mene tuo Patch eli rekisteröinti läpi. Tein ohjeen mukaan miljoona kertaa, mutta ei onnistu. YouTubesta olen katsonut ohjeita. Asentanut olen jo vaikka kuinka monta kertaa uudelleen ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 23.12.2013 15:24
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Lexia vai Diagbox C5 I:lle ja C6:lle?
- Vastaukset: 26
- Luettu: 28082