Haeskelin uutena hetken keskusteluista, mutta kun en löytänyt sopivaa jo vastattua, pitänee tehdä uusi.
Eli kyseessä 2001 Xsara Break bensa 2.0 (1.99 tai jotain), "Exclusive" lukee kyljessä, jos jotenkin vaikuttaa asiaan.
Oikean etupyörän jarrun sisempi pala kulunut loppuun ja irronnut kokonaan ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 10.04.2014 00:53
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Xsara Break 2.0 etujarrupalojen irroitus - miten?
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2370