Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja KimmoXM
23.12.2015 17:05
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: XM:n pissapojan pumppu
Vastaukset: 5
Luettu: 4226

Re: XM:n pissapojan pumppu

Kiitän!

Joutuuko etupuskurin tosiaan irrottamaan että irtoaa sisälokari? No sen oon irrottanut aiemminkin ja oli helpommasta päästä hommia. Mutta näillä mennään kunhan saa nämä pyhät alta ja haettua uuden pumpun biilteman hyllystä.

PS. Tuo pumppujen vaihto kävi mielessä täälläkin, mutta eipä ...
Kirjoittaja KimmoXM
23.12.2015 13:02
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: XM:n pissapojan pumppu
Vastaukset: 5
Luettu: 4226

XM:n pissapojan pumppu

Moro!

Tuulilasin pissapojan pumppu lakkasi toimimasta. Huomasin eilen ja jos en ihan väärin muista niin takalasin pissapoika ei toiminut sitä ennen, mutta nyt toimii taas se! Tämä on tosin hatara muisto, koska ajalen XMllä vain täällä maalla ja viime kerrasta toista kuukautta. Ei pyöri, pyyhkijät ...