Haku löysi 2 tulosta

Kirjoittaja uitupuitu
13.09.2014 20:54
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara Break 2.0 bensa nykiminen
Vastaukset: 22
Luettu: 24626

Re: Xsara Break 2.0 bensa nykiminen



Onko akku kunnossa? meinaan vaan kun sanot että 10 min käynnin jälkeen pelittää, on siis täysi jännite ja kaikki toimii, mutta kun on heikko akku niin kaikki takkuaa.

Vaihdoin akun muistaakseni viime kesänä, että periaatteessa luulisi olevan kunnossa. Muuten sinänsä sopisi kuvaan, mutta välillä ...
Kirjoittaja uitupuitu
13.09.2014 20:27
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Xsara Break 2.0 bensa nykiminen
Vastaukset: 22
Luettu: 24626

Re: Xsara Break 2.0 bensa nykiminen

Moi!

Hitusen herättelen vanhaa aihetta, mutta saattaisi liittyä hyvin kysymykseeni. Minulla on tuollainen xsara 1.8 16v -98 ja tosiaan hieman mystisiä käyntiongelmia. Suurinpiirtein joka kolmannella lähdöllä auto ei tahdo käynnistyä ilman kaasua, eikä sen jälkeen pysy käynnissä ilman ylimääräistä ...