Hei,
2003 mallin diesel C5 käy huonosti eikä tahdo oikein liikkua. Vikakoodinlukija jota käytettiin antoi kuvan mukaisia tuloksia. Mikäs hitto tätä vaivaa ja mitä pitäisi tehdä?
Kiitos vastaajille etukäteen
Haku löysi 6 tulosta
- 24.08.2017 18:19
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 antaa tällaisia vikakoodeja ja käy huonosti
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2716
- 15.10.2014 19:32
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
- Vastaukset: 7
- Luettu: 9347
Re: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
Nappasin tänään varaosakaupasta tilatun vapaakytkimellisen laturin sekä
vastaavan tavallisen version kainaloon ja hipsin huoltamolle. Vapaakytkimelliseksi
versioksi paljastui, tavallinen lähti palautukseen.
Kiitokset.
vastaavan tavallisen version kainaloon ja hipsin huoltamolle. Vapaakytkimelliseksi
versioksi paljastui, tavallinen lähti palautukseen.
Kiitokset.
- 14.10.2014 23:21
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
- Vastaukset: 7
- Luettu: 9347
Re: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
Kiitos vastauksista.
Ei ollut tulppaa siellä hihnapyörän päässä, täytyy koittaa jollain
kännykkäkameralla napata sieltä kuvaa jos saisi selvyyttä. Isoa
päätäni en saa sinne ängettyä... Siinä reunoilla pitäisi siis näkyä
jonkinlaiset paikat/röpelöt sille muovitulpalle, jos on vapaakytkin versio ...
Ei ollut tulppaa siellä hihnapyörän päässä, täytyy koittaa jollain
kännykkäkameralla napata sieltä kuvaa jos saisi selvyyttä. Isoa
päätäni en saa sinne ängettyä... Siinä reunoilla pitäisi siis näkyä
jonkinlaiset paikat/röpelöt sille muovitulpalle, jos on vapaakytkin versio ...
- 14.10.2014 20:36
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
- Vastaukset: 7
- Luettu: 9347
Re: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
Aivan, vuosimalli unohtui laittaa... eli 2003 on kyseessä. Ja manuaalivaihteisto.
Lisäksi on hämäävää että se ESP valo herää käynnistäessä vain aniharvoin...
Jotenkin olisi vaan mukava tietää onko sellainen olemassa vai ei. Pystyykö tätä
näkemään mitenkään "pellin alta" tms?
Toinen hämärä juttu on ...
Lisäksi on hämäävää että se ESP valo herää käynnistäessä vain aniharvoin...
Jotenkin olisi vaan mukava tietää onko sellainen olemassa vai ei. Pystyykö tätä
näkemään mitenkään "pellin alta" tms?
Toinen hämärä juttu on ...
- 14.10.2014 18:08
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
- Vastaukset: 7
- Luettu: 9347
Re: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
Tarkennuksena vielä, koitin taskulampulla kurkkia sitä laturin kylkeä,
ja jos tulkitsin oikein, siinä on suunnilleen seuraavat printit:
Valeo
96 463217 80
CL15
2542693A
TG15C020
304060684
Jos näistä jotain apua on...
ja jos tulkitsin oikein, siinä on suunnilleen seuraavat printit:
Valeo
96 463217 80
CL15
2542693A
TG15C020
304060684
Jos näistä jotain apua on...
- 14.10.2014 17:59
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C5 laturiongelma ja ESP kysymys
- Vastaukset: 7
- Luettu: 9347
C5 laturiongelma ja ESP kysymys
Hei!
Löytyisikö täältä Citroen miehiltä apua, itse en ymmärrä niin autojen päälle...
Ongelmayksilö: CITROEN C5 (DC_) 2.0 HDi (80Kw) Diesel
Malliltaan sellainen Berline (muistaakseni...?), ei farmarimalli.
KYSYMYS 1.
Viikonloppuna laturi sanoi itsensä irti kesken reissun.
Kotiin päästiin, ja ...
Löytyisikö täältä Citroen miehiltä apua, itse en ymmärrä niin autojen päälle...
Ongelmayksilö: CITROEN C5 (DC_) 2.0 HDi (80Kw) Diesel
Malliltaan sellainen Berline (muistaakseni...?), ei farmarimalli.
KYSYMYS 1.
Viikonloppuna laturi sanoi itsensä irti kesken reissun.
Kotiin päästiin, ja ...