Haku löysi 3 tulosta
- 30.10.2014 17:52
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Dieseliä moottoriöljyssä.
- Vastaukset: 17
- Luettu: 14348
Re: Dieseliä moottoriöljyssä.
Sen verran itsekin ymmärrän moottoreista että tarkistin ensin jäähdytinnesteen määrän joka oli ok ja tämä öljy/diesel seos oli ihan mustaa ja aika juoksevaa. En huomannut dieselin hajua siinä, tosin en sitä pahemmin haistellutkaan. Vanhan ja uuden öljyn määristä olen ihan varma. Voisiko öljyn ...
- 29.10.2014 20:34
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Dieseliä moottoriöljyssä.
- Vastaukset: 17
- Luettu: 14348
Re: Dieseliä moottoriöljyssä.
No eipä ole lyhyttä ajoa eikä hidasta (alle 80 kmh) juurikaan.
- 29.10.2014 19:58
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: Dieseliä moottoriöljyssä.
- Vastaukset: 17
- Luettu: 14348
Dieseliä moottoriöljyssä.
Mulla on 2,7 turbo dieseli ja viime viikolla alkoi öljynpainevalo palamaan aina kun moottori oli lämmin ja tyhjäkäynnillä. Öljyillä oli ajettu melkein "kymppi" joten laskin vanhat öljyt astiaan ja sitähän riitti, melkein 8 litraa huom. öljytilavuus 5,5 litraa! Auto ollut vähän aikaa sitten 120.n ...