Aluksi hyvää uutta vuotta kaikille. :D
Tosiaan Picassoni ilmastointi alkanut temppuilemaan. Auton käynnistämisen yhteydessä etuosan ilmastointi pysyy mykkänä eikä puhalla tuulilasillekaan. Sen sijaan takaosan ilmastointi / puhallin toimii moitteettomasti. Etuosan puhallin saattaa lähteä käyntiin n ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 01.01.2015 15:51
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C4 Grand Picasso ilmastointi / puhallin temppuilee
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2850