Haku löysi 4 tulosta

Kirjoittaja epro
20.02.2015 15:00
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Vaihteet hävis.
Vastaukset: 19
Luettu: 13178

Re: Vaihteet hävis.

Kiitos kaikille vastauksista.En ole vielä saannut sitikkaa pukeille.On muuten vähän xantia 2.0i,16v.-98,AL4 automaattilaatikoita myynnissä.Käykö xaran laatikko,niitä on..
Kirjoittaja epro
16.02.2015 20:46
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Vaihteet hävis.
Vastaukset: 19
Luettu: 13178

Re: Vaihteet hävis.

Kävin sitikka korjaamolla,Lahdessa.Sanoivat että vaihdelaatikon kyljessä on joku tarkistusluukku.Kun saan sen maalle,Asikkalaan niin pääsen tutkimaan.Onko siellä jotain sähköosia joka vois olla paskana..
Kirjoittaja epro
16.02.2015 18:23
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Vaihteet hävis.
Vastaukset: 19
Luettu: 13178

Re: Sitikka,xantian 2,0i 16v-98,autVaihteet hävis.

Vaihdekeppi liikkuu normaalisti sekä konehuoneen puolella.Vapaalla on ja liikkuu kun työntää N päällä.En koittanut liikkuuko kun P päällä,ei kyl pitäs.Starttaa kun P tai N päällä.Vika tuli niinkuin olis ollut tavallinen laatikko joka luistaa.Ei tainnut olla kun lisäsin öljyä,mutta ei sillä ole ...
Kirjoittaja epro
12.02.2015 21:15
Keskustelualue: Tekniikka
Aihe: Vaihteet hävis.
Vastaukset: 19
Luettu: 13178

Vaihteet hävis.

Moi kaikille.Sitikasta hävis vaihteet,xantia 2,0i 16v,automaatti -98,laatikko AL4.Laitoin litran öljyä,ei mitään.Valot palaa koetaulussa normaalisti.Nostin auton pukeille,ei tapahtunut mitään.Missä vika?terv.epro