Hei;
Osaisiko joku kertoa minkälainen on C3ii (1.6VTi120 kone) huohotinputkeen asennettu lämmitysvastus...lähinnä kiinnostaa kuinka iso operaatio on tuo vaihtaa?
Saako tätä putkea/vastusta mistään muualta kuin alkuperäisosana?
Tilanne on se, että lämmitysvastus on oikosulussa ja polttaa heti ...
Haku löysi 1 tuloksen
- 01.03.2015 13:45
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C3ii huohotinputken lämmitysvastus oikosulussa
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2477