Haku löysi 2 tulosta
Re: Haussa C5
Hyvin on automaatti pelittänyt ja nyt juuri vaihdatin magneettiventtiilit kun pakkasilla teki muutaman faultin. Öljyt on vaihdettu nyt kolmannen kerran, eli kun huoltaa, niin kyllä toimii. Tuohan on muuten kohta vasta sisäänajettu. Uudesta lähtien huoltosopinuksella ja juuri tehtiin 140tkm huolto ...
Re: Haussa C5
Jos on tarve löytää hyvä C 5 niin mulla on yksi ylimääräinen. Vm 2007 2.0 Berline Exc. A. Ajettu 137tkm ja juuri tehty huolto. Kaikki kunnossa ja varusteita riittävästi. Pohjosen auto, eli ajeltu suolattomilla teillä. Just vaihdettu levyt ja palat, akku, molemmat venttiilit AL 4 laatikkoon. Laita yv ...