Eipä löytynyt relettä...
Eikä myöskään fukoff valvea.
Mut viimein sain bensapumpun irti tankista. Oli sulanut. Diagnoosin mukaan pumppu käy aina moottorin käydessä. Myös maakaasua käytettäessä.
Jos tankki on lähes tyhjä voi pumppu käydä kuivana ja sulaa. Syytä pitää tankissa aina näköjään enemmän ...
Haku löysi 5 tulosta
- 14.03.2016 14:34
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C3 1.4i sammui eikä käynnisty
- Vastaukset: 6
- Luettu: 5607
- 12.03.2016 20:11
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C3 1.4i sammui eikä käynnisty
- Vastaukset: 6
- Luettu: 5607
Re: C3 1.4i sammui eikä käynnisty
Noniin.. kokeiltu seuraavaa.
Sulaketaulut ja sulakkeet ehjät konetilassa
Ja kuskin jalkatilassa. Starttipilot sumutteella hörähtää heti käyntiin ok.
Eli ei tule bensaa. Missä lienee bensapumpun rele?
Sulaketaulut ja sulakkeet ehjät konetilassa
Ja kuskin jalkatilassa. Starttipilot sumutteella hörähtää heti käyntiin ok.
Eli ei tule bensaa. Missä lienee bensapumpun rele?
- 12.03.2016 10:00
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: C3 1.4i sammui eikä käynnisty
- Vastaukset: 6
- Luettu: 5607
C3 1.4i sammui eikä käynnisty
Sammui tyhjäkäynniltä moottorin ollessa lämmin ja vapaalla.
Vikakoodit luettu Bosch testeillä -> ei vikakoodeja.
Joku häiriö kuitenkin koska bensapumppu ei surise
Niinku yleensä laitettaessa virrat päälle.
Vikakoodit luettu Bosch testeillä -> ei vikakoodeja.
Joku häiriö kuitenkin koska bensapumppu ei surise
Niinku yleensä laitettaessa virrat päälle.
- 24.11.2015 16:32
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: TU3 moottori 1.4i Saxosta ->C3 ?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4635
Re: TU3 moottori 1.4i Saxosta ->C3 ?
Oh my Buddha...
Ja muut reinkarnaatiot.
PSA konserni on (Kai? ) käyttänyt samaa
TU3 peruslohkoa 1.4 motoreissa 80-luvun lopulta alkaen ainakin vuoteen 2010 saakka.
Aluksi kaasuttimella ja myöhemmin yksi tai monipiste ruiskulla.
Nyt mietin saanko enää lainkaan öisin nukuttua jos teen saman itse?
Ja muut reinkarnaatiot.
PSA konserni on (Kai? ) käyttänyt samaa
TU3 peruslohkoa 1.4 motoreissa 80-luvun lopulta alkaen ainakin vuoteen 2010 saakka.
Aluksi kaasuttimella ja myöhemmin yksi tai monipiste ruiskulla.
Nyt mietin saanko enää lainkaan öisin nukuttua jos teen saman itse?
- 24.11.2015 09:15
- Keskustelualue: Tekniikka
- Aihe: TU3 moottori 1.4i Saxosta ->C3 ?
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4635
TU3 moottori 1.4i Saxosta ->C3 ?
Ja päivää.
Kauppakassina oleva 300tkm ajettu C3 moottori ja vaihteisto alkaa
olla vaihtokunnossa. Koska auto muuten ok. Niin kone ja laatikko vaihtoon
kun kaverilla olis jouten 60tkm peräänajettu Saxo.
Sopiiko ja jos niin millä muutoksilla
TU3 moottori/vaihteistopaketti kokonaisuudessaan
1998 ...
Kauppakassina oleva 300tkm ajettu C3 moottori ja vaihteisto alkaa
olla vaihtokunnossa. Koska auto muuten ok. Niin kone ja laatikko vaihtoon
kun kaverilla olis jouten 60tkm peräänajettu Saxo.
Sopiiko ja jos niin millä muutoksilla
TU3 moottori/vaihteistopaketti kokonaisuudessaan
1998 ...